شناسهٔ خبر: 62949232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور جمعی از مسئولان؛

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی کردستان آغاز به کار کرد

سنندج_ نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی با حضور فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان و جمعی از مسئولان استان کردستان در سنندج آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان صبح دوشنبه در آئین آغاز به کار این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با معرفی ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش بنیان زیر مجموعه این نهاد به مد سه روز در سنندج دایر است.

اکبر اسدی بیان کرد: دستاوردهای پژوهشی و اشتغال محور جهاد دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق زیر مجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در این نمایشگاه معرفی می‌شود و موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی، کشاورزی، و نیز در نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان با اشاره به همکاری جهاد دانشگاهی با سایر ادارات استان بیان کرد: قراردادی ما بین شرکت آب و فاضلاب منطقه‌ای استان کردستان و جهاد دانشگاهی استان در راستای اجرای طرح داناب منعقد شده است که براساس آن برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توجیهی و فرهنگی برای بیان اهمیت آب و نقش بسزای آن در جامعه ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه ۱۲ شرکت در زمینه‌های مختلف تولید از جمله صنایع غذایی، صنایع خودرو و غیره حضور دارند که از تعداد شرکت حضور یافته در این نمایشگاه چهار شرکت مربوط به حوزه دانش بنیان است.

نظر شما