شناسهٔ خبر: 62919302 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

قیمت طلا و سکه امروز 23 مهر 1402/ کاهش حباب سکه

قیمت طلا و سکه امروز روند متعادلی دارد و نوسانات در این بازار شدید نیست. حباب سکه تمام اما کاهشی شده است. دلار اما امروز کاهشی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز، یکشنبه 23 مهر تا لحظه تنظیم این خبر قیمت طلا و سکه روند چندان متغییری ندارند. امروز هم قیمت طلا و هم قیمت سکه امامی و بهار آزادی اندکی افزایش یافته اما قطعات سکه نزولی است. قیمت دلار روند کاهشی دارد و به کانال 50 هزار تومانی رفته است. اما این روزها، روند قیمتی انس طلا با وجود تعطیلی بازارهای جهانی در برخی منابع افزایشی ثبت شده است؛ به گونه‌ای که با 3.29 درصد افزایش با قیمت 1,932.28 دلار معامله می‌شود.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر  افزایشی است و دو میلیون و 416 هزار و 200 تومان معامله می‌شود که حدود هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته است.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر افزایشی و 28 میلیون و 801 هزار تومان است؛ حدود 20 هزار تومان بیشتر از آخرین نرخ روز گذشته. دیروز در ساعاتی از روز سکه امامی در کانال 29 میلیون تومان هم نوسان داشت.

همچنین نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز حدود 12 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود 25 میلیون و 801 هزار تومان رسیده است.

تبلیغات توسط تجارت‌نیوز

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 95 هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و 497 هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز امروز به حدود دو میلیون و 600 هزار تومان رسیده است. در ساعاتی از روز گذشته، حباب این نوع سکه در کانال سه میلیون تومانی نوسان داشت.

مطالعه بیشتر: قیمت طلا و سکه امروز 24 مهر 1402/ کاهش قیمت و افزایش حباب سکه
قیمت سکه و طلا قیمت سکه و طلا 23 مهر 1402
مطالعه بیشتر:
قیمت دلار امروز 23 مهر 1402/ تاثیر پیام ایران به سازمان ملل بر بازار ارز

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه در روندی کاهشی با قیمت 15 میلیون و 600 هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین امروز ربع سکه، نیز روند نزولی دارد و با نرخ 10 میلیون و 600 هزار تومان داد و ستد می‌شود

سکه گرمی نیز کاهش قیمت را تجربه کرده و با قیمت شش میلیون هزار تومان معامله می‌شود.

مطالعه بیشتر:
قیمت طلای جهانی در اوج می‌ماند؟

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه تمام امروز تغییر چندانی نداشته اما نوسان عمدتا کاهشی در قطعات سکه بیشتر است. هر چند سکه امامی نیز از آخرین ساعات معاملات دیروز به کانال 28 میلیون تومان بازگشته. تخلیه هیجانات و ارزپاشی سنگین بانک مرکزی، قیمت‌ها را در بازار دلار و طلا در مجموع کاهشی کرده است. در حالی که این روزها، انس روند افزایشی دارد و به کانال 1900 دلاری رفته است.

در همین راستا، مجتبی دیبا کارشناس اقتصادی، با تاکید بر مفروضات فعلی، سقف قیمت سکه امامی را محدوده ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی عنوان کرد و افزود: «کف ۲۷ میلیون و ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی را، برای سکه امامی باید به عنوان منطقه تعادلی در نظر گرفت. این در حالی است که کاهش قیمت دلار در نخستین روز هفته مانع رشد قیمت در خانواده سکه‌ها شده است.» (گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه 23 مهر 1402 را بخوانید.)

برای اطلاعات بیشتر در مورد آینده قیمت طلا و سکه دو گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه و  قیمت طلا و سکه 23 مهر 1402 را مطالعه کنید.

مطالعه بیشتر: سقوط ۱۱ درصدی قیمت طلای جهانی

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

مطالعه بیشتر:
قیمت دلار امروز 22 مهر 1402/ تب دلار فروکش می‌کند؟

نظر شما