شناسهٔ خبر: 62907917 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

روزنامه خراسان:

یک کسب‌وکار عجیب؛ ۳۰ میلیون تومان بده سورپرایز شو!

روزنامه خراسان نوشت: سورپرایزها به آگهی گروه‌های سورپرایز در سایت‌های اینترنتی ختم نمی‌شود. بعضی گروه‌ها برای خودشان اسم و رسم انتخاب‌‌می‌کنند، سایت‌ دارند، در چند شهر مختلف شعبه زدند و برای سورپرایزشدن توسط گروه‌شان باید از قبل، نوبت رزرو کنید.

صاحب‌خبر -
یک کسب‌وکار عجیب؛ ۳۰ میلیون تومان بده سورپرایز شو!
کد خبر: 636053
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۲۰:۰۰:۰۰

روزنامه خراسان گزارشی از یک کسب‌وکار نسبتا جدید دارد؛ کسب‌وکاری که پول می‌گیرد و عزیزانتان را سورپرایز می‌کند!

به گزارش خراسان، بخش‌های مهم این گزارش را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • سورپرایزها به آگهی گروه‌های سورپرایز در سایت‌های اینترنتی ختم نمی‌شود. بعضی گروه‌ها برای خودشان اسم و رسم انتخاب‌‌می‌کنند، سایت‌ دارند، در چند شهر مختلف شعبه زدند و برای سورپرایزشدن توسط گروه‌شان باید از قبل، نوبت رزرو کنید. 
  • اسم سایت‌شان خارجی است و در کنار کار سورپرایز ایونت هم برگزار می‌کنند. یک سری ترکیب دهان‌پرکن دیگر برای پک‌های مختلف برای انواع سورپرایزها ردیف‌کرده‌اند: کاپل پک، فرندز پک، vipپک و ... . کاپل پک همان‌طور که از اسمش برمی‌آید برای قرارها و سورپرایزهای 2نفره است. این پک 2میلیون تومانی است و شامل یک میز است که با گلبرگ‌های خشک تزیین شده، 4بادکنک هلیومی روی پک است و یک کیک و نوشیدنی هم دارد.
  •  فرندز پک عنوان سورپرایز دیگری است که برای 6 تا 8نفر طراحی شده و علاوه بر موارد سورپرایز قبلی یک سینی مزه هم دارد. مبلغ این یکی از3میلیون و 500هزارتومان شروع می‌شود و تا به 4میلیون و 500هزار تومان هم می‌رسد. هرچه فضای برگزاری بزرگ‌شود، قیمت‌ها هم بالاتر می‌رود.
  • در پک تاپ این سایت محل برگزاری سورپرایز سالن یک کافی‌شاپ است و علاوه بر پذیرایی، عکاسی و فیلم‎برداری هم به آن اضافه‌می‌شود. قیمت این پک از 8میلیون و 500 شروع می‌شود و تا 15میلیون و 500هزار تومان هم ادامه‌دارد. البته این آخر ماجرای سورپرایزها نیست و پک vip که تنها تفاوتش اضافه‌شدن چند سینی غذا و مزه و حضور نوازنده در آن است از 21میلیون تومان شروع می‌شود و معلوم نیست تا کجا ادامه خواهدداشت.
  • کف قیمت از سورپرایز مجازی شروع می‌شود که یک میلیون تومان است. سورپرایز عروسک، سوارکاری، پینت‌بال، مرکز خرید، اخبار، اسنپ، پاراگلایدر، سینما، اتاق فرار، شعبده‌بازی و دوربین مخفی را می‌توان با  قیمت‌هایی بین 4میلیون تا 7میلیون و 500هزار تومان رزرو کرد. البته نکته عجیبی هم وجود داشت که به ازای ضبط و فیلم‌برداری با دو دوربین، 2میلیون و حومه شهر یک میلیون تومان به قیمت‌ها اضافه‌می‌شود.
  • سورپرایز آفرود 20میلیونی و بالون 24میلیون تومانی هم از سورپرایزهای لاکچری این سایت است که هر کدام آیتم‌های مختلفی دارند اما با توجه به آن‌چه در توضیحات و آیتم‌ها آمده‌ بعید است که فرد از آن‌چه می‌خواهد اتفاق بیفتد خبرنداشته‌باشد.
  • همچنین سورپرایز کیش با قیمت 30میلیون سوپر سورپرایز این سایت است که در آن بلیت هواپیما، اقامت هتل، اجاره خودروی خارجی و یک سری تفریحات ساحلی و دریایی قرار داده‌شده و به تازگی سورپرایز در استانبول هم به موارد این سایت اضافه شده‌است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما