شناسهٔ خبر: 62890139 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حملات خطرناک اردنی‌ها به ثمر ننشست

خوش‌شانسی در دقایق آخر، دروازه خالی را هم نزدند!

بازیکنان اردن در دقایق پایانی نیمه اول مسابقه با ایران چند موقعیت گلزنی خوب را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه تیم ایران با دو گل از حریف خود در بازی جمعه شب پیش افتاد. اردنی‌ها در ورزشگاه خانگی خود تلاش زیادی کردند تا بتوانند گل‌های خورده را جبران کنند. آنها در دقایق پایانی نیمه اول چند فرصت عالی گلزنی نیز به دست آوردند، اما نتوانستند به گل برسند.

مهاجمان اردن روی اشتباهات خط دفاعی ایران و البته توانمندی بازیکنان خط حمله خود توانستند در 15 دقیقه پایانی نیمه اول چند فرصت مناسب به دست بیاورند، اما جالب اینکه هیچ کدام از ضربات نهایی آنها به چارچوب نرسید تا دستشان از گل کوتاه بماند.

ویدئو: 313454

بهترین فرصت گلزنی اردنی‌ها در نیمه اول در دقیقه 35 نصیب آنها شد؛ جایی که اشتباه مدافع ایران بازیکن اردن را صاحب توپ کرد و او با یک پاس عرضی موسی التعمری را در آستانه دروازه خالی ایران قرار داد اما ضربه این مهاجم به شکلی عجیب راهی اوت شد!

چند دقیقه بعد هم یزن النعیمات روی اشتباهات متوالی مدافعان ایران در موقعیت تک به تک به علیرضا بیرانوند قرار گرفت؛ بلافاصله بعد از زده شدن ضربه نهایی نعیمات اما رامین رضاییان از راه رسید و با تکلی به موقع دروازه ایران را نجات داد تا باز هم اردنی‌ها راهی به دروازه ایران پیدا نکنند.

به عبارت بهتر می‌توان گفت که علیرضا بیرانوند و بازیکنان ایران خوش شانس بودند که ضربات نهایی اردنی‌ها در دقایق پایانی نیمه اول راهی به چارچوب پیدا نکرد تا دروازه تیم ملی همچنان بسته باقی بماند.

نظر شما