شناسهٔ خبر: 62885432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه پلدشت:

عملیات طوفان الاقصی نابودی رژیم صهیونیستی را به حقیقتی نزدیک تبدیل کرد

حوزه/ حجت الاسلام طالبی گفت: عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست و نابودی این رژیم جعلی را به حقیقتی نزدیک تبدیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ وحید طالبی امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان این که خداوند طرف‌دار مظلوم است و هرکسی در برابر ظلم ایستادگی کند رستگار می‌شود، اظهار داشت: مسلمانی که دادخواهی مسلمان دیگر را بشنود وظیفه دارد در کنار او مقابل ظالم بایستد. رژیم غاصب صهیونیستی امروز به کودک، زن و مردم عادی بی‌پناه رحم نمی‌کند و وحشیانه اقدام به قتل‌عام مسلمانان می‌کند.

وی ادامه داد: امروز باطل خود را در قامت رژیم کودک کش صهیونیستی نشان می دهد و در برابر حق ایستاده و ظلم‌های یهودیان از حد گذشته است و اتحاد مسلمانان جهان می‌تواند به رژیم غاصب درس عبرت بدهد.

امام جمعه پلدشت خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی هیبت دروغین رژیم صهیونیستی را شکست و کابوس نابودی رژیم صهیونیستی را به حقیقتی نزدیک برای آنان تبدیل کرد.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی نشان داده که معادلات تغییر کرده و ملت مظلوم فلسطین پیروز این میدان و نبرد است و رژیم غاصب صهیونیستی دشمن درجه یک مسلمان است و این مثل نور برای همه آشکارمی باشد.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به خوی وحشی‌گری صهیونیست‌ها گفت: نصرت و پیروزی خداوند از آن حق بوده و به‌زودی شاهد نابودی رژیم غاصب و استکبار خواهیم بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام علی (ع)، تاکید کرد: نیروهای مسلح در واقع دژ امنیت، عزت و اقتدار کشور هستند و همان گونه که رهبر انقلاب در جمع نیروهای مسلح در دانشگاه افسری فرمودند؛ رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی، شکست غیرقابل‌ترمیم را متحمل شد.

امام جمعه پلدشت بیان داشت: طوفان الاقصی بیانگر این نکته مهم است که اسرائیل با وجود تمام حمایت‌هایی که از سوی جهان استکبار صورت می‌گیرد در نهایت ضعف قرار گرفته و قدرت و اقتدار جبهه مقاومت خود را نشان داد و توانست صهیونیست را شوکه و غافلگیر کند و روزی جوانان مقاومت با سنگ در برابر استکبار ایستادگی می‌کردند امروزه با موشک و عملیات های پیچیده پاسخ می‌دهند و معادلات منطقه به نفع جبهه مقاومت تغییر کرده است.

انتهای پیام

نظر شما