شناسهٔ خبر: 62884805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

فریاد مرگ بر اسرائیل در ایران طنین انداز شد

راهپیمایی مردم ایران اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر ایران برگزار شد.

صاحب‌خبر -
راهپیمایی و حرکت امت اسلامی ایران در حمایت از عملیات طوفان الأقصی فلسطینیان از تقاطع نواب در خیابان آزادی به سمت دانشگاه تهران میعادگاه نمازجمعه برگزار شد.
در این راهپیمایی، مردان و زنان در صفوف به هم فشرده با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.
مردم تهران در جمعه بارانی برای حمایت از کودکان و مردمان بی دفاع غزه به خیابان آمدند و شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته با اعلام مسیرهای راهپیمایی جمعه از مردم سراسر کشور برای حضور در راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین دعوت کرد.
مادران ایرانی همراه با فرزندانشان برای دفاع از حقوق کودکان غزه در این راهپیمایی حضور یافتند.
فریاد مرگ بر اسرائیل در ایران طنین انداز شد
مردم همیشه در صحنه تهران برای محکومیت جنایات های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسـطیـن در راهپیمایی منسجم پیش از نماز جمعـه این هفته تهران شرکت کردند.
بسیاری از کودکان حاضر در راهپیمایی در گروه های موسیقی، با اشعار حماسی در دفاع از مردم مظلوم غزه و محکومیت رژیم کودک کش صهیونیستی به اجرای سرود پرداختند.
مردم تهران با در دست داشتن پرچم فلسطین در این راهپیمایی حضور یافته و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
در این راهپیمایی تصاویری از شهید راه مقاومت، سردار سلیمانی دیده می شود، مردم حاضر در این راهپیمایی در شعارهایی اعلام کردند: امروز جای سردار سلیمانی که جانش را در راه آزادی قدس شریف فدا کرد در این راهپیمایی خالیست و اما نام و یادش تا ابدیت تاریخ  مقاومت زنده است.
حجت الاسلام اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، محمدباقر قالیباف رییس قوه مقننه، سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، سردار حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، علیرضا زاکانی شهردار تهران و آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران از جمله شخصیت هایی بودند که امروز در راهپیمایی همبستگی با مردم فلسطین شرکت کردند.
همچنین شیخ زکزاکی در نماز جمعه این هفته تهران حضور یافت و از سوی خطیب نماز جمعه تهران آیت الله خاتمی مورد تقدیر قرار گرفت.

نظر شما