شناسهٔ خبر: 62884155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مردم دزفول، جنایات رژیم کودک کش اسراییل را محکوم کردند

دزفول-ایرنا- مردم ولایتمدار دزفول همزمان با سایر شهرهای کشور پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم کودک کُش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی راهپیمایی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نمازگزاران جمعه دزفول با راهپیمایی از مصلای امام علی(ع) تا مسجد حضرت زینب(س) با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیست" انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زدند.

قشرهای مختلف مردم دزفول حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف را وظیفه دینی خود دانستند و با خروش خود خواهان پایان عمر صهیونیست شدند.

مردم پایتخت مقاومت و پایداری ایران اسلامی با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و فلسطین و همچنین با به همراه داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر استمرار حمایت از محور مقاومت و گروه‌های فلسطینی تا رسیدن به آزادی قدس شریف تاکید کردند.

مردم دزفول با سر دادن شعارهای «شکرانه پیروزی فلسطین، حمایت از آنان است»، «یا ایهلا مسلمون اتحدوا اتحدوا»، «فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است» «مثلث شوم و پلید ابلیس، آمریکا و انگلیس و صهیونیسم» و همچنین «فریاد ملت ما، مرگ بر آمریکا» ضمن اعلام حمایت از مقاومت مردم فلسطین، انزجار خود را از نسل کشی جنایتکاران اسراییلی ابراز کردند.

شرکت کنندگان در آیین راهپیمایی روز قدس در دزفول ضمن غرورآفرین دانستن پیروزی‌های گروه‌های مقاومت فلسطین در عملیات "طوفان الاقصی" در برابر دشمن تا دندان مسلح صهیونیستی آمادگی خود را برای هرگونه کمک به مردم مظلوم فلسطین تا سرنگونی رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

همچنین شرکت کنندگان در این راهپیمایی در پایان با سر دادن ندای الله اکبر مفاد قطعنامه راهپیمایی را مورد تایید قرار دادند.

علاوه بر دزفول، مردم ولایتمدار شهرهای اندیمشک، گتوند، شوش و کرخه نیز پس از اقامه نماز جمعه شهرهای خود با برگزاری راهپیمایی ضمن محکومیت جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی، توقف حملات وحشیانه رژیم غاطب اسراییل به مردم بی گناه غزه را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، به‌مناسبت پیروزی شکوهمند و عزت آفرین جبهه مقاومت و همگام و همصدا با مسلمانان و آزادگان و آزادیخواهان جهان «راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین»، راهپیمایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی امروز جمعه در سراسر کشور برگزار شد.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای غزه از یک هزار و ۵۰۰ نفر فراتر رفته است که ۶۰ درصد این شهدا را زنان و کودکان شامل می‌شوند. همچنین شمار زخمی‌های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به بیش از ۶ هزار نفر افزایش یافته است.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه ۱۵ مهرماه جاری عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات پیچیده ترکیبی، غرورانگیز و افتخارآفرین طوفان الاقصی ضربه‌ای مهلک و کاری بر پیکره نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند به گونه‌ای که زلزله ویرانگر یوم الله ۱۵ مهر، شکست مفتضحانه اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسۀ بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این غدۀ سرطانی تا بن دندان مسلح بود.

نظر شما