شناسهٔ خبر: 62883781 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

راهپیمایی ایرانیان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت صهیونیست‌ها

راهپیمایی ایرانیان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی از دقایقی پیش آغاز شد.

صاحب‌خبر -

راهپیمایی مردم سراسر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت از شیخ ابراهیم زکزاکی از دقایقی پیش آغاز شد.

مردم با در دست داشتن پرچم فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی تجاوزات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود؛‌ «به‌مناسبت پیروزی شکوهمند و عزت آفرین جبهه مقاومت و همگام و همصدا با مسلمانان و آزادگان و آزادیخواهان جهان «راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیسم و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین»، جمعه ۲۱ مهرماه، از مسیرهای اعلامی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.»

راهپیمایی مردم تهران از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از ۲ مسیر، میدان فردوسی و خیابان آزادی ـ تقاطع نواب به سمت دانشگاه تهران آغاز شده است. همچنین، مردم در سایر شهرهای کشورمان نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها راهپیمایی کرده‌اند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای محور مقاومت و پرچم گروه‌های مقاومت همچون حزب‌الله لبنان از محور مقاومت در برابر صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند.

 

نظر شما