شناسهٔ خبر: 62881762 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قاضی‌زاده: عملیات طوفان الاقصی تجلی بغض ۷۰ ساله ملت فلسطین است

نماینده فریمان در مجلس گفت:‌ عملیات اخیر گروه‌های مقاومت فلسطینی ناشی از بغض فروخفته یک ملت است که در قالب عملیاتی نظامی بروز و ظهور پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

سیداحسان قاضی زاده نماینده فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به عملیات بی‌سابقه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه شهرک‌نشینان سرزمین‌های اشغالی گفت: عملیات طوفان الاقصی حتی نسبت به تمام جنگ‌های قبلی که ارتش‌های رسمی کشورهای عربی علیه رژیم صهیونیستی داشتند، یک واقعه تاریخی و بی‌نظیر به شمار می‌رود. 

وی با تاکید بر اینکه عملیات اخیر گروه‌های مقاومت فلسطینی ناشی از  بغض فروخفته  یک ملت بود که در قالب عملیاتی نظامی بروز و ظهور پیدا کرد، خاطرنشان کرد: این عملیات تفاوت‌های زیادی با حرکت یک ارتش رسمی داشت و مزیت آن نیز همین مسئله است. 

نماینده فریمان در مجلس گفت: مردم فلسطین که چندین دهه بود خود را در معرض انواع ظلم‌ها، جنایت‌ها و محدودیت‌های جانی، اقتصادی و هویتی می‌دیدند، تصمیم گرفتند تا پس از 70 سال این بار با اقدامی پیش‌دستانه به جنایات رژیم صهیونیستی پاسخ دهند. 

وی تصریح کرد: ضمن محکومیت بمباران بی‌وقفه نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و شهادت بیش از 400 کودک در این حملات گفت: اسرائیلی‌ها که در این چند دهه از خود گنبد و سپری آهنین در عرصه‌های مختلف نظامی، امنیتی و اطلاعاتی ساخته بودند، در عملیات اخیر حماس این هیمنه را از دست رفته دیدند و خودشان هم بهتر از هر کس دیگری بر این واقعیت حتمی واقف هستند که این شکست ترمیم‌ناپذیر با حمله به غیرنظامیان بی‌دفاع غزه قابل جبران نخواهد بود. 

انتهای پیام/

نظر شما