شناسهٔ خبر: 62877779 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهادت ۴۰ فلسطینی در حمله هوایی صهیونیست‌ها به منزلی در غزه

تهران- ایرنا- منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند، در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزل مسکونی در شمال غزه ۴۰ فلسطینی شهید شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از الجزیره، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک منزل مسکونی در شمال غزه حمله کردند که بر اثر آن ۴۰ فلسطینی شهید شدند.

رسانه‌های فلسطینی نیز گزارش دادند، ۱۱ فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه تل الهوا واقع در غرب و رفح واقع در جنوب غزه شهید شدند.

جنگنده‌های صهیونیستی به طور ۲۴ ساعته به جای زیرساخت‌های نظامی در حال بمباران مناطق مسکونی هستند تا تعداد بیشتری کشته برجای گذاشته و اینگونه بر شکست مفتضحانه خود سرپوش بگذارند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

نظر شما