شناسهٔ خبر: 62867990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روز جمعه؛

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین در آذربایجان شرقی برگزار می شود

تبریز- همزمان با سراسر کشور در ۳۷ نقطه استان، راهپیمایی محکومیت جنایت صهیونیست‌ها و حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای از مردم سراسر کشور دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جمعه ۲۱ مهرماه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«برگزاری راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانۀ پیروزی مبارزان فلسطین جمعه در سراسر کشور»

عملیات پیچیدۀ ترکیبی، غرور انگیز و افتخار آفرین طوفان الاقصی؛ ضربه‌ای مهلک و کاری بر پیکرۀ نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط صهیونیستی بود که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

زلزلۀ ویرانگر یوم الله ۱۵ مهر، شکست مفتضحانۀ اطلاعاتی و نظامی غیر قابل ترمیم برای رژیم غاصب صهیونیستی و حماسۀ بزرگ شکوه پیروزی مقاومت اسلامی در برابر این غدۀ سرطانی تا بن دندان مسلح بود.

این عملیات غافلگیرکننده و استراتژیک در قلب سرزمین‌های اشغالی، تمامی معادلات در صحنۀ نبرد را به طور چشمگیری به نفع جریان مقاومت و جوانان برومند فلسطینی تغییر داد و حکایت از عمق راهبردی آرمان آزادی قدس شریف در سطح منطقه و جهان دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ ضمن ادای احترام و نثار سلام و صلوات به روح پرفتوح شهدای طریق القدس و اعلام حمایت از ملت قهرمان فلسطین بالاخص گروه‌های مقاومت اسلامی، از ملت سلحشور و آگاه و فهیم ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور پرشور خود در این راهپیمایی عظیم، بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آرمان بزرگ آزادی مسجد الاقصی و قدس، مرگ اسرائیل را فریاد زنند.

این مراسم در شهر تبریز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مقابل مصلای امام خمینی (ره) به طرف میدان ساعت برگزار شده و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، سخنرانی خواهد کرد.

نظر شما