شناسهٔ خبر: 62866729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پنجره مهر؛

پیشرفت مصوبات دور اول سفر استانی به فارس

شیراز- رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌هایی که در دور نخست سفرهای استانی تصویب شده پیشرفت‌های تکمیلی خوبی داشته و برخی هم در دست اقدام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به استان فارس در گفتگو با خبرنگاران درباره اهداف و برنامه‌های سفر دو روزه خود به این استان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این سفر در ایام سرور و شادمانی ملت ایران و امت اسلامی گفت: در دور اول سفر به فارس به‌خاطر شرایط کرونایی کشور نتوانستم دیدارهای مردمی داشته باشم، اما در این سفر وضعیت متفاوت شده و می‌توانیم به شهرستان‌های استان سفر و علاوه بر دیدار با مردم از پروژه‌ها و طرح‌های مصوب دور اول نیز بازدید کرده و از میزان پیشرفت‌ها آنها مطلع شویم.

رئیس جمهور با بیان اینکه طبق اطلاع دریافتی برخی طرح‌های مصوب دور اول سفر به فارس، پیشرفت‌های اجرایی خوبی داشته و به سرانجام رسیدند و برخی نیز با جدید دنبال می‌شوند، افزود: در این سفر حتماً از وضعیت اجرای این طرح‌ها سرکشی خواهیم کرد. رئیسی فارس را استان علم، فرهنگ، ادب و هنر دانست و اظهار داشت: فارس به تعبیری دارالعلم و از سوی دیگر قطب سلامت، مرکز ادب و هنر، قطب کشاورزی و معدنی است و حقیقتاً ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توان با اتکا به این داشته‌ها کارهای بسیاری انجام وجود داشته با همت مضاعف برطرف شود.

نظر شما