شناسهٔ خبر: 62860855 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

حزب‌الله لبنان: ایالات متحده شریک کامل تجاوزات صهیونیستی است

حزب الله لبنان به اعزام ناوهای هواپیمابر به منطقه با هدف بالا بردن روحیه دشمن و سربازان مأیوس اشاره کرده و تاکید کرد که این گام نه مردم ما و نه جناح‌ها را ترسانده است بلکه مقاومت تا رسیدن به پیروزی نهایی و رهایی کامل آماده رویارویی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از مهر،حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه ای نسبت به حملات رژیم صهیونیستی به غزه و عملیات طوفان الاقصی واکنش نشان داد. متن بیانیه به شرح ذیل است:

ما از مواضع سیاسی و اقدامات میدانی دولت آمریکا بویژه اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ایستادگی آشکار و اعلام حمایت آشکار از ماشین کشتار و تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین تعجب نکردیم. جوهره واقعی کل سیاست آمریکا در حمایت مستمر از تجاوز و تروریسم از زمان تأسیس این نهاد غاصب و اشغالگر بوده است.

ما ایالات متحده را شریک کامل تجاوزات صهیونیستی می‌دانیم و آن‌را مسئول کامل کشتار، جنایت، محاصره، تخریب خانه‌ها و منازل و کشتارهای هولناک علیه غیرنظامیان بی‌دفاع از جمله کودکان، زنان و سالمندان می‌دانیم.

ما از توده‌های ملت عربی و اسلامی خود که به حقیقت زشت آمریکا و تجاوزات آن به ملت ما در عراق، سوریه و افغانستان واقفند، می‌خواهیم که مداخله آمریکا و شرکای بین‌المللی و منطقه‌ای آن‌را محکوم کرده و این موضوع را افشا کنند که آمریکا در تمامی سطوح سیاسی، مردمی، رسانه‌ای و حقوقی و در مجامع و مجامع مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی مداخله می‌کند.

اعزام ناوهای هواپیمابر به منطقه با هدف بالا بردن روحیه دشمن و سربازان مأیوس، ضعف ماشین نظامی رژیم صهیونیستی را علیرغم جنایات و کشتارهای مرتکب آن آشکار می‌کند و در نتیجه نیاز آن به حمایت مستمر خارجی برای تأمین این موجود غاصب موقت را نشان می‌دهد بنابراین تأیید می‌کنیم که این گام نه مردم ما و نه جناح‌ها را ترسانده است. مقاومت تا رسیدن به پیروزی نهایی و رهایی کامل آماده رویارویی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما