شناسهٔ خبر: 62834104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران:

انهدام باند سارقان منزل و مغازه در ساري

صاحب‌خبر -
انهدام باند سارقان منزل و مغازه در ساري

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 3 سارق و مالخر حرفه ای و سابقه دار مغازه و کشف 14 فقره سرقت در شهرستان ساری خبر داد

به گزارش خبرنگارآریادرساری،سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در حوزه شهرستان ساری، موضوع پرونده در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با جمع آوری مستندات و بررسی اسناد و مدارک در صحنه های سرقت، اقدامات فنی و اطلاعاتی پی بردند: سارقین منازلی را در مناطقی که پایش تصویری ضعیف داشته شناسایی و سپس اقدام به سرقت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: متهمان با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس، پس از شناسایی با دستور قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بررسی اموال مکشوفه مشخص شد، ارزش بخشی از اموال مکشوفه15میلیارد ریال می باشد و سارقان با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ قیصری در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، درهای ورودی اماکن و منازل را از نوع کرکره های مشبک نصب نمایند و به مقاوم سازی اقدام نمایند و شب ها نیز روشنایی کافی در محوطه وجود داشته باشد و از سامانه های هوشمند مانند هشدارهای الکترونیک و ...استفاده گردد و در صورت حضور و تردد افراد مشکوک مراتب از طریق110به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما