شناسهٔ خبر: 62824675 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمله نیروی دریایی صهیونیستی به سواحل غزه

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به آماده‌باش در مرز لبنان، گفت که درگیری نظامیان صهیونیست با رزمندگان حماس در فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی ارتش رژیم تروریستی صهیونیستی بامداد سه‌شنبه ضمن اشاره به تداوم حملات جنایتکارانه و کور به نوار غزه، مدعی شد: «حماس مسئول فقدان خدمات و زیرساخت‌ها در غزه است».

وی با بیان اینکه درگیری نظامیان صهیونیست با رزمندگان حماس در فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد، گفت: «ما تلاش خود را روی غزه متمرکز کرده‌ایم، اما در مرز شمالی در حالت آماده‌باش هستیم».

ارتش رژیم موقت صهیونیستی همچنین از حملات نیروی دریایی این رژیم به آنچه اهداف حماس در امتداد سواحل نوار غزه معرفی کرده، خبر داد.

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی تایید کردند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این رقم باز هم در حال افزایش است.

پایان پیام/

نظر شما