شناسهٔ خبر: 62797680 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طعنه به مولر: می‌خواهد تا 67 سالگی بازی کند!

مدیر عامل بایرن در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قرارداد توماس مولر حرف جالبی زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پس از 6 بازی در بوندسلیگا با یک بازی کمتر در رده پنجم قرار دارد و البته امشب این شانس را دارد تا خود را به رتبه دوم و پشت سر اشتوتگارت، برساند. لورکوزن هم در صورت پیروزی، به تنهایی صدرنشین خواهد شد.

1937539

یان کریستین دریسن، مدیرعامل بایرن، در مورد جذاب‌تر شدن رقابت قهرمانی گفت: «ما در واقع از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. اما اشتوتگارت با سباستین هوینس بازی‌های فوق العاده ای انجام می‌دهد. گویراسی برای این تیم عالی کار کرده و اگر من جای اشتوتگارت بودم، از این روزها بیشتر لذت می‌بردم. البته که ما شانس قهرمانی بالایی داریم و رقبایی چون دورتموند، لایپزیش و لورکوزن را بسیار جدی  می‌گیریم.»

1925656

دریسن در مورد انتقال احتمالی ژوائو پالینیا (فولام) در ژانویه گفت: «وضعیت ما در تابستان گذشته خوب نبود. پنجره نقل و انتقالات زمستانی در یک ژانویه باز می‌شود، بنابراین فعلا برای حدس زدن نام‌ها خیلی زود است. اما مطمئناً این بار در آخرین لحظه اقدام نخواهیم کرد.»

دریسن درباره تمدید قرارداد توماس مولر (او تا 2024 قرارداد دارد) گفت: «نمی‌دانم او می‌خواهد تا 67 سالگی بازی کند یا نه. ما هیچ فشاری از این جهت احساس نمی کنیم. به خوبی می دانیم که توماس چقدر برای تیم مهم است. ببینیم چه خواهد شد.»

دریسن درباره سوپرلیگ گفت: «برای من، سوپرلیگ مرده است. دیگر از این مرده‌تر امکان ندارد.»

نظر شما