شناسهٔ خبر: 62784166 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی از نبرد یکپارچه مقاومت با صهیونیستها خبر داد

تهران-ایرنا-طارق السلمی سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شنبه شب از نبرد یکپارچه مقاومت با رژیم غاصب صهیونیست خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، السلمی خاطرنشان کرد: شاخه‌های نظامی تمامی گروه‌های مقاومت در میدان نبرد با دشمن اشغالگر متحد و یکچارچه هستند و اکنون در عمق اراضی اشغالی در حال رویارویی با دشمن هستند.

از سوی دیگر محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین نیز اعلام کرد که به دستور محمود عباس رئیس این تشکیلات، تمام وزارتخانه ها همه امکانات خود را برای کمک رسانی به ساکنان نوار غزه در نظر گرفته اند.

سخنان السلمی پس از آن روی میدهد که ابوعبیده سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه از تمام ملت فلسطین خواست که برای آزادی سرزمین‌های اشغالی،عملیات« طوفان الاقصی» را همراهی و ترس و کابوس را در دل اشغالگران بکارند؛ اشغالگرانی که سال ها به ملت فلسطین تعرض کرده است.

در اظهاراتی گفت: زمانی که دشمن از شوکی که به آن وارد شده است، خارج شود و میزان شکست‌هایش را ببیند، غافلگیر و متعجب خواهد شد.

وی تاکید کرد: ای مردم کرانه باختری، ای آغازگران انقلاب و اهالی قدس و دیگر مناطق اشغالی، امروز فرصت شما در تمام محورها است، اکنون باید به سمت تمام نقاطی که دشمن اشغالگر حضور دارد، حرکت کنید.

ابوعبیده خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی که برای حمایت از مردم ما در کرانه باختری و مسجدالاقصی به راه افتاد را همراهی کنید.

وی افزود که ترس و کابوس را در دل اشغالگران بکارید؛ اشغالگری که ببر کاغذی است و سال ها به ملت ما تعرض می کرد، امروز در برابر شما شکست خورده است، در تسلیم این رژیم اشغالگر سهیم باشید.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز امروز با تاکید بر اینکه نبرد کنونی نبرد مسجدالاقصی، مقدسات و اسرا است، تاکید کرد که طوفان الاقصی از غزه آغاز و به کرانه باختری و خارج از آن ها و در هر نقطه که ملت و امت ما حضور دارد، خواهد رسید.

به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

تعدادی از تکاوران مقاومت نیز با استفاده از پاراگلایدر در برخی مناطق سرزمین های اشغالی فرود آمده و با دشمن صهیونیستی درگیر شدند.

در عملیات همه جانبه مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی تا این ساعت تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند و ۳۵ نفر هم به اسارت در آمدند.

نظر شما