شناسهٔ خبر: 62781478 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

هنیه خطاب به عادی‌سازان روابط با اسرائیل: «تل‌آویو در دفاع از خود ناتوان است، پس چگونه از شما حفاظت خواهد کرد؟»

صاحب‌خبر -

شفقنا-«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه ما در آستانه یک پیروزی بزرگ و فتح مبینی در جبهه غزه قرار داریم، گفت: نوار غزه امروز ننگ شکست‌ها را از پیشانی امت اسلامی پاک می‌کند، این نبرد سرآغاز آزادسازی بیت المقدس، اراضی فلسطینی، مردم‌ و اسرای‌مان از زندان‌های اشغالگران صهیونیست است.

به گزارش شفقنا به نقل از الجزیره، هنیه با بیان اینکه ما بارها به همه جهان هشدار دادیم که در برابر رخدادهای قدس و مسجد الاقصی سکوت نخواهیم کرد حتی اگر همه مهر سکوت بر لب بزنند، اظهار داشت: بیش از 6 هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های اشغالگران تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار دارند. ما بارها به آنها نسبت به اقدامات‌شان در داخل خط سبز علیه مردم‌مان هشدار دادیم.

وی با اشاره به اینکه مسجد الاقصی در معرض خطر واقعی قرار دارد، اظهار داشت: اطلاعات ما حاکی از آن است که اشغالگران به دنبال تداوم تعرضات خود به مقدسات ما بودند.

هنیه ادامه داد: کاسه صبر ما به سر آمده و باید حلقه انتفاضه‌ها و انقلاب‌ها در نبرد آزادسازی اراضی و اسرای‌مان تکمیل شود، مردم ما باید در بالاترین درجه آمادگی باشند، نبرد به قلب رژیم صهیونیستی انتقال پیدا کرده است، ما از همه امت اسلامی می‌خواهیم در این نبرد مشارکت کنند، این نبرد امت است که ما آن را آغاز کردیم و با پیروزی به پایان خواهد رسید.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: به عادی‌سازان روابط با اسرائیل می‌گوییم این رژیم قادر به حمایت از خود نیست و شما هم به آنچه در تلاش برای آن هستید، دست نخواهید یافت، اسرائیل از شما نیز قادر به حفاظت نیست.

وی اظهار داشت: این درگیری با توافقات عادی‌سازی روابط تعیین تکلیف نخواهد شد بلکه به دست مجاهدان و قهرمانی‌های مردم در میدان به پایان خواهد رسید.

متن این خبر در الجزیره

نظر شما