شناسهٔ خبر: 62774600 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

حمله موشکی و زمینی گروه های مقاومت به شهرهای اسرائیل/ ویدئو حمله موشکی و زمینی گروه های مقاومت به شهرهای اسرائیل/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین در نوار غزه به اراضی اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که صدها راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور و برخی مناطق در مرکز اراضی اشغالی شلیک شده است. دانلود فیلم مقامات رژیم صهیونیستی همچنین از شهرک

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین در نوار غزه به اراضی اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که صدها راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور و برخی مناطق در مرکز اراضی اشغالی شلیک شده است.

مقامات رژیم صهیونیستی همچنین از شهرک نشینان خواسته اند در منازل خود و پناهگاه‌ها باقی بمانند و بیرون نیایند.

به گوش رسیدن صدای چندین انفجار در شمال تل آویو

رسانه‌های عبری زبان از شنیده شدن صدای آژیر خطر و چندین انفجار در شمال تل آویو خبر دادند.

از سوی دیگر منابع پزشکی در گفتگو با شبکه الجزیره اعلام کردند که تاکنون ۲ شهید فلسطینی و پنج زخمی دیگر به بیمارستان شهدای الاقصی واقع در مرکز نوار غزه منتقل شده اند.

این در حالیست که رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تعدادی از نیروهای فلسطینی موفق شده اند خود را به داخل اراضی اشغالی برسانند.

کاربران صهیونیست در فضای مجازی تصاویر حضور نیروهای مسلح فلسطینی در داخل شهرک سدیروت واقع در شرق نوار غزه را دست به دست می‌کنند.

حمله موشکی جدید مقاومت فلسطین علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین

شبکه المیادین از حمله موشکی جدید نیروهای مقاومت از سمت نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال این منطقه خبر داد.

همچنین شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که نیروهای مقاومت موفق شده اند کنترل خیابان‌های شهرک‌های مجاور نوار غزه را به دست بگیرند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که این حمله حماس به مثابه اعلان جنگ علیه رژیم صهیونیستی بوده و ده‌ها نیروی مسلح فلسطینی موفق شده اند وارد شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه شوند.

برای نخستین بار در تاریخ صورت گرفت؛ نفوذ نیروهای مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین و درگیری با نظامیان صهیونیست

این برای نخستین بار در تاریخ به شمار می‌رود که نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه نفوذ کرده و با عناصر ارتش رژیم صهیونیستی درگیر می‌شوند.

فرمانده کل گردان‌های القسام اعلام کرد؛ آغاز عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی

محمد الضیف فرمانده کل گردان‌های القسام در سخنرانی خود تاکید کرد: ما از همین جا آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم.

ما پیش از این به دشمن صهیونیستی هشدار داده بودیم. از امروز به بعد روند همکاری‌های امنیتی با دشمن صهیونیستی به پایان می‌رسد.

امروز ملت ما انقلاب خود و روند تشکیل کشور مستقل فلسطین را مجدداً آغاز می‌کند. طوفان الاقصی بزرگ‌تر از آن چیزی است که دشمن تصور می‌کند.

شلیک ۵۰۰۰ موشک / ده‌ها مبارز فلسطینی وارد شهرک‌های اطراف غزه موسوم به غلاف غزه شدند

کانال ۱۲ عبری هم گزارش داد، آژیرهای خطر در شهرک بیت شیمش در غرب قدس اشغالی نیز به صدا درآمدند. تل‌آویو هدف حملات موشکی سنگین و دوربرد از غزه قرار گرفته است.

به دلیل وضعیت امنیتی تمام مدارس غزه تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌اند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی ساعات آتی جلسه‌ای را با مسؤولان امنیتی به دلیل حوادث رخ داده برگزار می‌کند.

 منابع محلی به الجزیره گفتند، مقاومت فلسطین وارد درگیری‌های مسلحانه با نیروهای اشغالگر در چندین نقطه در مرزهای شرقی غزه شده است.

به گزارش شبکه‌های عبری،‌ ده‌ها مبارز فلسطینی از غزه وارد شهرک‌های اطراف غزه موسوم به غلاف غزه شده و در این شهرک‌ها گشت زنی کرده و تیراندازی می‌کنند.

در این راستا، محمد ضیف (ابوخالد) فرمانده گردان‌های القسام در سخنرانی خطاب به ملت فلسطین و جهان اسلام و عرب گفت: مقرر کردیم به تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان دهیم و عملیات توفان الاقصی را آغاز کردیم.

این فرمانده مقاومت افزود، ضربه اول عملیات توفان الاقصی از مرز ۵۰۰۰ موشک که دشمن را هدف گرفت،‌ عبور کرد.

فرمانده گردان‌های القسام ادامه داد: از امروز هماهنگی امنیتی با دشمن صهیونیستی پایان می‌یابد. توفان الاقصی بسیار بزرگتر از آنچه است که اشغالگران تصور می‌کنند.

محمد الضیف تاکید کرد: زمان آن رسیده که تمام قدرت‌های عربی و اسلامی برای به زانو درآوردن اشغالگران متحد شوند.

صهیونیست‌ها: حماس «عملیات ترکیبی» را علیه ما آغاز کرده است

رسانه های رسمی رژیم اسرائیل گزارش دادند حماس برای اولین با عملیات ترکیبی علیه ما آغاز کرده است که شامل حمله موشکی و عملیات زمینی نفوذی است.

اعلام وضعیت جنگی در فلسطین اشغالی

«هرتصی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به صورت رسمی  «وضعیت جنگی» اعلام کرد.

این در شرایطی است که بسیاری از نیروهای ارتش اسرائیل در تعطیلات عید به سر می‌برند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیروی های ذخیره ارتش را فراخواند

در پی آغاز عملیات غافلگیرانه مقاومت فلسطین یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل را فراخواند.

رئیس رژیم صهیونیستی شرایط  این رژیم را بغرنج اعلام کرد

«یستحاق هرتزوک» در  پیام کوتاهی که در صفحه اش در فضای مجازی منشتر شد، اعلام کرد ، اسرائیل در شرایط بغرنجی به سر می برد ، من دست ارتش و فرماندهان و تمامی نیروهای امنیتی را برای نجات اسرائیل می فشارم.  او از صهیونیست‌ها خواست تا به دستور العمل فرماندهی جبهه داخلی عمل کنند.

حمله ارتش رژیم اسرائیل به شرق نوار غزه

ارتش رژیم اسرائیل در واکنش به عملیات طوفان الاقصی مقاومت غزه، مناطقی در اطراف دیوار حائل بین غزه و فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

سخنان مهم محمد الضیف

محمد الضیف، فرمانده کل گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس طی سخنانی از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد. او گفت که زمان، زمان اتحاد مقاومت است و هر کسی که سلاحی به دست دارد، بیرون بیاید و علیه اشغالگران دست به مقاومت بزند.

ضیف از همه کشورهای اسلامی و عربی خواست به سمت مسجد الاقصی پیش بروند. او گفت که زمان ماجراجویی‌ها گذشته و باید اشغالگران را از فلسطین جارو کنیم.

 

منبع: sharghdaily-899673

نظر شما