شناسهٔ خبر: 62737298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طارمی در رأس و ترس بارسلونا!

ستاره ایرانی پورتو یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل بارسلوناست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت 22:30 امشب (به وقت ایران) در یک رقابت جذاب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل بارسلونا قرار خواهد گرفت.

مهدی طارمی که پنج شب قبل در مسابقه حساس لیگ برتر پرتغال مقابل بنفیکا 90 دقیقه در زمین حضور داشت و نتوانست مثل جدال‌های گذشته برابر این تیم بدرخشد و گلزنی کند، امیدوار است امشب با حضور ثابت در ترکیب پورتو در بازی با بارسلونا بتواند مثمر ثمر ظاهر شود و شانس باز کردن دروازه آبی اناری‌ها را به دست بیاورد.

ستاره ایرانی پورتو که در تمام هفت مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال حضور ثابت در ترکیب تیمش داشته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا برابر شاختار دونتسک اوکراین توانست یکی از گل‌های تیمش را بزند و انگیزه زیادی دارد امشب به‌عنوان تک مهاجم دروازه حریف‌شان را باز کند.

1935855

مهدی طارمی که تجربه گلزنی مقابل تیم‌های بزرگ اروپایی ازجمله چلسی، لیورپول، یوونتوس، اتلتیکو مادرید و... را داشته، سعی دارد امشب هم در اولین جدال برابر بارسلونا دروازه ترشتگن را باز کند.

تیم فوتبال پورتو که در نخستین مسابقه خود در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی 5 بر صفر مقابل شاختار دونتسک اوکراین رسید، امشب با این 11 بازیکن دیدار برابر تیم سه امتیازی بارسلونا را آغاز خواهد کرد:

بولت پرسپولیسدیوگو کاستا، فابیو کاردوسو، داوید کارمو، ژوآئو ماریو، وندل، آلان وارلا، استفن اوستاکیو، په‌په، گالنو، برائو روماریو و مهدی طارمی

نظر شما