شناسهٔ خبر: 62707544 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای عجیب روزنامه الشرق الاوسط

برگزاری دیدار سپاهان و الاتحاد در زمین بی‌طرف!

روزنامه الشرق الاوسط مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا یا به سود الاتحاد رأی می‌دهد یا بازی در زمین بی طرف تکرار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پس از لغو دیدار الاتحاد و سپاهان به دلیل عدم حضور تیم عربستانی در زمین مسابقه، بحث و گمانه‌زنی‌ها درخصوص رأی احتمالی کنفدراسیون فوتبال آسیا بالا گرفته و همه در انتظار تصمیم نهایی AFC در این خصوص هستند.

آنگونه که رسانه‌های سعودی نوشته‌اند، ناظر مسابقه پس از تماس با کنفدراسیون فوتبال آسیا، تصمیم به عدم برگزاری این مسابقه گرفته است و قرار است که کمیته انضباطی AFC در این خصوص تشکیل جلسه بدهد.

در همین خصوص، روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع موثق خود نوشته است: اسلام اف دولتمند تاجیکستانی، ناظر دیدار الاتحاد و سپاهان، تمامی اتفاقاتی را که پیش از آغاز این مسابقه در استادیوم نقش جهان اصفهان مشاهده شده بود را ثبت کرده است.

1934801

همین منابع توضیح دادند که نمایندگان فدراسیون فوتبال عربستان که با باشگاه الاتحاد در ورزشگاه حضور داشتند، برخی مسائل را که به زعم سعودی‌ها تخلفات غیرقانونی است، با گرفتن تصاویری جهت ایجاد مستندات، ثبت کردند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا در حالی منتظر دریافت همه گزارش‌های ویژه ناظر بازی و ناظر داوری است تا تحقیقات خود را آغاز کند که برخی از منابع الشرق الاوسط با اطمینان اعلام کرده‌اند که AFC برای حل این پرونده دو راه پیش روی خود دارد؛ یا این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود الاتحاد اعلام می‌شود یا دیدار دو تیم در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور بیانیه‌ای ضمن تایید لغو این مسابقه به دلیل شرایط غیرقابل پیش‌بینی، بر تعهد خود نسبت به تامین امنیت بازیکنان، داوران بازی، هواداران و تمامی ذینفعان مربوطه تاکید کرد.

نظر شما