شناسهٔ خبر: 62701619 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تجارت نیوز | لینک خبر

شروع بازار سرمایه گذاری حرفه ای آغازی برای تسریع روند تامین مالی شرکت‌ها

مدیرعامل بورس تهران در برنامه رونمایی از بازار سرمایه گذاری حرفه ای گفت: امیدوارم شروع بازار سرمایه گذاری حرفه‌ای آغازی برای تسریع روند تامین مالی شرکت‌ها باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش تجارت‌نیوز، محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران در برنامه رونمایی از بازار سرمایه گذاری حرفه ای ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، اظهار کرد: امیدوارم شروع بازار سرمایه‌گذاری حرفه ای آغازی برای تسریع روند تامین مالی شرکت ها باشد.

او افزود: سازمان بورس نقش چشمگیری در بحث راه‌اندازی بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای داشته است.

مدیر عامل بورس تهران گفت: زمستان سال قبل که به کرمانشاه رفتیم اهدافی در جلسه مطرح شد که با پیگیری سازمان گسترش، سازمان بورس و بورس تهران این امر رقم خورد، تمام ذینفعان تمایل داشتند که این امر با سرعت بالایی تحقق یابد.

گودرزی بیان کرد: روزی که پذیره‌نویسی این پروژه سوخت سبز آغاز شد تعداد زیادی با بنده در خصوص این مسئله تماس گرفتند و تعداد زیادی از فعالان بازار از این پروژه حمایت کردند، امید می‌رود مسئولان با عملکرد خود پاسخگوی مثبتی را به جذب ۲ هزار میلیارد تومانی که طرف دوروز به این پروژه تزریق شد را بدهند. یکی از الزاماتی که می‌تواند موجب تقویت بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای شود عملکرد مدیران و تحقق پروژه است.

او بیان کرد: محصولات سوخت سبز بعد از ورود به بایواتانول در بورس کالا به سبب شفافیت عرضه شود. امید می‌رود بعد از ورود محصول به این بازار شاهد تحقق اهداف سودآوری باشیم ، بورس کالا بهترین بازار برای فروش محصولات است سال ها نیز حسن اجرای خود را ثابت کرده است.

منبع: سنا

نظر شما