شناسهٔ خبر: 62700793 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

پرداخت بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال در قالب ۱۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه

بانک سپه در شهریورماه سال جاری مبلغ ۱۶ هزار و ۲۹۴ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال در قالب ۱۳ هزار و ۵۹۳ فقره تسهیلات خرد به حوزه‌های ازدواج، فرزندآوری، قرض‌الحسنه خوداشتغالی و... اختصاص داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در راستای اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی، به ۴ هزار و ۳۶ پرونده میزان ۸ هزار و ۳۷۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد در شهریورماه سال جاری پرداخت کرده است.

این بانک همچنین در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در مدت مذکور ۲ هزار و ۱۵۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای ۳ هزار و ۳۳۵ فقره پرونده اختصاص داده است.

در همین راستا بانک سپه میزان ۳ هزار و ۷۵۸ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال در قالب ۳ هزار و ۸۳ فقره پرونده تسهیلاتی قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۶۲۳ میلیارد و یکصد میلیون ریال بابت ۹۳۴ فقره پرونده تسهیلاتی قرض‌الحسنه خوداشتغالی به مددجویان بهزیستی، ۳۵۶ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بابت ۳۱۰ فقره پرونده تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی به معرفی‌شدگان بنیاد برکت و یکهزار و ۲۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در رابطه با تسهیلات کمک ودیعه مسکن مستأجران بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار برای یکهزار و ۸۹۵ پرونده در مدت مورد اشاره پرداخت کرده است.

نظر شما