شناسهٔ خبر: 62684782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

رسمی: پایان تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران!

سازمان لیگ فوتبال ایران با تقدیر و تمجید از همکاری باشگاه‌ها، اعلام کرد که هفته هفتم لیگ برتر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از تعویق چند بازی در هفته پنجم و لغو کامل هفته ششم لیگ برتر، سازمان لیگ اعلام کرد که هفته هفتم با همان برنامه سابق برگزار خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

نکته مهم اینکه هفته هفتم روز 13 مهر آغاز خواهد شد و با توجه به برنامه آسیایی پرسپولیس، سپاهان و نساجی و همچنین حضور دو بازیکن بزرگسال استقلال در هانگژو، این چهار تیم با تاخیر نسبت به سایرین به میدان خواهند رفت.

به این ترتیب استقلال و سپاهان 15 مهر و پرسپولیس و نساجی 16 مهر بازی خود را برگزار خواهند کرد تا نمایندگان ایران در آسیا نیز فرصت مناسبی برای ریکاوری داشته باشند.

در بیانیه سازمان لیگ آمده است: سازمان لیگ ضمن تشکر و تقدیر از همراهی صمیمانه تمامی باشگاه‌های لیگ برتر در حمایت از تیم‌های ملی و امید اعلام می‌کند که هفته هفتم مسابقات لیگ برتر مطابق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.

هفته هشتم لیگ برتر برای پنجم، ششم و هشتم آبان ماه برنامه‌ریزی شده که بعد از فیفادی خواهد بود و همین موضوع اعتراض یحیی گل‌محمدی را به دنبال داشت و او خواستار لغو فیفادی شد.

البته هنوز مشخص نیست دو بازی معوقه نمایندگان آسیایی چه زمانی برگزار می‌شود و چه زمانی لیگ برتر ایران جدول منظم و منسجمی را خواهد داشت.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما