شناسهٔ خبر: 62646521 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تصویر باورنکردنی: راموس دست در دست ستاره بارسا!

با فاصله 7 سال، لامینه یامال و سرخیو راموس دوباره با هم رو به رو شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لامینه یامال، ستاره نوظهور بارسلونا، 7 سال پس از اینکه سرخیو راموس او را به عنوان مسکات از تونل بیرون آورد، امشب به مصاف سرخیو راموس رفت.

در سال 2016، ستاره آکادمی بارسا، در کنار کاپیتان رئال مادرید وارد زمین شد. در آن زمان رئال مادرید همراه راموس در ال‌کلاسیکو با بارسلونا روبرو شد.

1932838

در ویدیویی که پیش از بازی امشب منتشر شده نشان می‌دهد که یامال در 9 سالگی اولین بار با راموس دیدار داشته اما به عنوان کودکی که آماده است تا در کنار بازیکنان ترکیب اصلی رئال مادرید به زمین برود.

یامال با دیگر کودکان آماده حضور در این بازی گفتگو می‌کند که در چهره او مشخص است از دیدار با راموس به عنوان یک کودک چه اندازه ذوق زده است.

امشب، 7 سال پس از آن دیدار، یامال در ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت و آن‌ها از سویا در ورزشگاه خانگی‌شان استقبال کردند و راموس هم در قلب دفاع میهمان قرار گرفت.

1932837

یامال در 16 سالگی به عنوان یکی از آینده‌دارترین استعدادهای فوتبال جهان ظاهر شده است. او جوان‌ترین بازیکنی است که تا به حال برای تیم‌های بزرگسالان بارسلونا و اسپانیا بازی کرده است.

طبق گزارشات، او اخیرا قرارداد جدیدی را امضا کرده که تا سال 2026 در این تیم ماندنی شده و روز دوشنبه به طور رسمی اعلام خواهد شد.

نظر شما