شناسهٔ خبر: 62631525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

چین به جمع رقبای ایران برای کسب طلا اضافه شد

تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهائی رقابت‌های فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو تکمیل شدند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید چین نیز موفق شد در یک دیدار سخت و دشوار، با یک گل از سد حریف قدرتمند خود یعنی قطر عبور کند و به جمع هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات اضافه شود.

چین به لطف گلی که در دقیقه سوم مسابقه وارد دروازه قطر کرد، بلیت حضور در دور بعدی پیکارها را به دست آورد تا تیم میزبان همچنان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی تلقی شود.

تائو کیانگ لونگ تنها گل این بازی را وارد دروازه حریف کرد. او روی ارسال فانگ هائو از سمت راست، با یک ضربه سر موفق به گلزنی شد تا چین در این بازی شروع رویایی داشته باشد.

چین در این دیدار، عملکرد بهتری نسبت به حریف خود داشت و حتی یک مرتبه نیز ضربه ژانگ وی به تیرک دروازه برخورد کرد و ضربه بعدی را گائو تیانی زد که توپ توسط مدافعان از روی خط دروازه دور شد.

چینی‌ها در دور گروهی با نتایج پنج بر یک و همچنین چهار بر صفر از سد هند و میانمار گذشته بودند و در بازی آخر برابر بنگلادش، به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.

بدین ترتیب، چین بعد از بازی‌های آسیایی 2006 دوحه، دوباره به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. ایران، کره جنوبی، عربستان، ژاپن، ازبکستان، کره شمالی و هنگ‌کنگ تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی هستند.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما