شناسهٔ خبر: 62631173 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

کری اسطوره رئال: دوست دارم به بارسا گل بزنم

سرخیو را موس مدافع اسپانیایی سابق رئال مادرید و حال حاضر سویا، در مصاحبه‌ای از حس و حالش برای بازی این تیم مقابل بارسلونا گفته است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس مدافع اسپانیایی باشگاه فوتبال سویا، پس از یک دوره نه‌چندان خوب در پاری سن ژرمن تا مدتی حتی قصد خداحافظی از فوتبال را داشت. با وجود پیشنهادات زیادی از باشگاه‌های عربستان سعودی، او تمایلی برای پیوستن به این باشگاه‌ها نداشت و همه پیشنهادات باشگاه‌های سعودی را رد کرد. در مقطعی صحبت از بازگشت او رئال مادرید شد و هواداران با توجه به کمبود بازیکن در خط دفاع، خواستار جذب سرخیو راموس بودند. در نهایت راموس به یکی از باشگاه‌های قبلی‌اش پیوست، اما رئال نبود. او پس از ۱۸ سال به سویا برگشت تا شاید بتواند یک خداحافظی جاودانه و ماندگار در دنیای فوتبال داشته باشد.

فرداشب و در هفته هشتم لالیگا، سویا مهمان بارسلونا است‌. سرخیو راموس درباره احساس خود برای رویارویی با این تیم صحبت کرده است:«بازی با آنها در ورزشگاهی دیگر؟ تفاوتی ندارد. آنها همان تیم هستند. زیبا و سریع بازی می‌کنند. بازی‌ زیبایی خواهد بود. بدم نمی‌آید اولین گلم را به بارسلونا بزنم. البته تمرکزم روی حفظ کلین شیت و استحکام دفاعی است اما همه برای خود یک شادی گل آماده کرده‌ایم.»

با این حال به گفته اسپورت، ممکن است راموس در ترکیب ابتدایی سویا مقابل بارسلونا حضور نداشته باشد و از روی نیمکت بازی را آغاز کند.

سویا در این فصل با ۷ امتیاز از ۶ بازی در رده دوازدهم جدول قرار دارد و وضعیت چندان مناسبی ندارند. بارسلونای ۱۷ امتیازی هم با ۷ بازی در رتبه سوم ایستاده است.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما