شناسهٔ خبر: 62559337 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

ایران- قطر: ببر، فینالیست شو و برای طلا بجنگ! (زنده)

تیم‌های والیبال ایران و قطر همانند دوره قبل بازی‌های آسیایی در نیمه نهائی به یکدیگر برخورد کرده‌اند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد تیم‌های ملی والیبال ایران و قطر برگزار کننده یکی از نیمه‌نهایی‌های بازی‌های آسیایی هستند. دو تیم که قدرتمندانه راهی این مرحله شده‌اند قصد پا پس کشیدن ندارند و به دنبال حضور در فینال هستند.

قطری‌ها که این روزها در اوج به سر می‌برند، حالا با ستاره‌های دو تابعیتی خود به دنبال پیروزی بر ایران و انتقام نیمه نهایی دوره قبل هستند. شاکله اصلی این تیم نسبت به دوره قبل تقریبا حفظ شده و این کار را برای تیم ملی والیبال ایران سخت خواهد کرد، کما اینکه سرمربی این تیم از مدت‌ها قبل خود را برای جدال برابر ایران آماده کرده است.

از طرف دیگر اما تیم ملی والیبال ایران، که قهرمان دو دوره قبل این مسابقات است، با چهار پیروزی راهی نیمه‌نهایی شده و نسبت به قطری‌ها استراحت بیشتری کرده است و این موضوع می‌تواند به تیم عطایی کمک کند. بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی، که در این رقابت‌ها سعی کرده از تمام بازیکنان خود استفاده کند، برای اینکه حضور خود در تیم ملی والیبال ایران برای سال آینده تضمین کند باید بتواند در این دیدار به پیروزی دست پیدا کند. تیم ملی والیبال ایران در دوره قبل مسابقات توانست با نتیجه سه بر صفر قطر را در نیمه نهایی شکست دهد و راهی فینال مسابقات شود.

ترکیب احتمالی ایران: محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار، سید محمد موسوی، محمد ولی‌زاده و محمدرضا حضرت‌پور.

ترکیب احتمالی قطر: میلوش استفانوییچ، یوسف اوغلاف، وادیدی رایمی، رنان ریبرو، بلال ابونابوت، ابراهیم ابراهیم و محمود ناجی.

 پوشش زنده خبری

03 مهر 1402 ساعت 09:28

امید اول ایران به درخشش در بازی امروز امین اسماعیل‌نژاد است. او می‌تواند با سرویس‌های کوبنده و آبشارهای دیدنی خود که به نقل از سایت فدراسیون جهانی والیبال او را غیر قابل مهار می‌کند، تیم ملی والیبال ایران را برای ششمین بار راهی فینال مسابقات بازی‌های آسیایی کند.

03 مهر 1402 ساعت 09:27

وادیدی رایمی ستاره تنومند و جدید قطری‌ها یکی از ستاره‌های این تیم در بازی‌های آسیایی بوده است. او که ۱۹۱ سانتی‌متر قد دارد‌ اهل مالی است و برای تیم ملی قطر بازی می‌کند و پست او دریافت کننده قدرتی است. رایمی در ارومیه و قهرمانی آسیا چهره شاخص تیمش بود.

03 مهر 1402 ساعت 08:49

آمار بازیکنان تیم ملی والیبال قطر در بازی دیروز برابر پاکستان نشان می‌دهد این تیم به یک بازیکن متکی نیست و میلوش استفانوویچ، پاسورشان، گزینه‌های زیادی برای پاس دادن و تغذیه تیم برای امتیازگیری دارد.

03 مهر 1402 ساعت 08:42

ساعت مسابقه بزرگ‌ترین رقیب تیم ایران برابر قطر است. خیلی از ملی پوشان از ساعت بازی‌های تیم ملی ابراز گله کرده‌اند. امیدواریم امروز هم تیم ملی برابر قطر سربلند بیرون بیاید.

03 مهر 1402 ساعت 08:35

ترکیب تیم ملی والیبال ایران نسبت به بازی‌های آسیایی جاکارتا تفاوت‌های زیادی کرده است و تنها سیدمحمد موسوی یار ثابت تیم ملی نسبت به دوره قبل است؛ در حالی که قطری‌ها ابراهیم ابراهیم، بلال ابونابوت، میلوش استفانوویچ و رنان رییرو را نسبت به چهار سال قبل خود در ترکیب اصلی حفظ کرده‌اند.

03 مهر 1402 ساعت 08:34

شادی دسته‌جمعی ملی‌پوشان والیبال ایران پس از پیروزی برابر قطر در نیمه نهایی مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حدود پنج سال پیش.

03 مهر 1402 ساعت 08:31

سید محمد موسوی می‌گوید: فقط طلای این مسابقات نیازهای ما را برطرف می‌کند و توقعاتمان را قبل از انتخابی المپیک برآورده می‌کند و باید این اتفاق بیفتد.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما