شناسهٔ خبر: 62539651 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

بایرن 7 -0 بوخوم: چقدر خوبی تو هری کین!

بایرن مونیخ در دیداری یکطرفه و با درخشش هری کین، توانست شکست سنگینی را به بوخوم تحمیل کند و موقتا صدرنشین بوندسلیگا شود. کین سه گل زد و دو پاس گل هم داد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ قبل از بازی با بوخوم به دلیل تقاضل گل کمتر نسبت به لورکوزن در رده دوم قرار داشت و از پیروزی 4-3 برابر یونایتد در لیگ قهرمانان به این مسابقه رسیده بود. 

روحیه بایرنی ها بالا بود و این از همان ابتدا مشخص شد. اریک چوپوموتینگ در دقیقه چهار بازی خیلی زود بایرن را پیش انداخت. او ارسال زمینی از چپ کومان را در دهانه دروازه با یک ضربه دقیق به تور چسباند تا میزبان 1-0 پیش بیفتد.

در دقیقه 12 هری کین موفق به زدن گل دوم شد. روی نفوذ آلفونسو دیویس به درون محوطه جریمه بوخوم، توپ به شکل تصادفی مقابل کین افتاد و ستاره انگلیسی توانست گل دوم تیمش را بزند. او به چهارمین بازیکن تاریخ بایرن‌مونیخ پس از گرد مولر، میروسلاو کلوزه و ماریو مانزوکیچ  تبدیل شد که در پنج مسابقه ابتدایی خود پنج گل به ثمر رسانده است. کین حالا در 6 بازی رسمی برای بایرن 6 گل زده است.

 

این پایان کار بایرن نبود و ماتیس دی لیخت در دقیقه 29 روی ارسال کرنر کیمیش موفق شد با ضربه سر گل سوم را بزند.

بایرن که همچنان حمله می کرد، در دقیقه 38 به گل چهارم دست یافت. پاس عمقی تماشایی کین برای سانه او را در موقعیت تک به تک با گلر قرار داد تا ستاره آلمانی به راحتی گل چهارم تیمش را بزند و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت.

بایرن نیمه دوم را هم هجومی شروع کرد و در دقیقه 54 به گل پنجم رسید.

ضربه چوپو موتینگ در درون محوطه جریمه به دست مدافع برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. هری کین پشت توپ ایستاد و موفق شد گل دوم خود و پنجم بایرن را بزند.

بایرن دست بردار نبود و در دقیقه 81 به گل ششم رسید. این بار کین پاس گل داد تا در پاس گل دادن نیز دبل کند. ماتیس تل از درون محوطه جریمه، پاس ستاره انگلیسی را با ضربه پای راست دقیق به تور چسباند تا برتری بایرن پررنگ تر شود.

هری کین در دقیقه 88 گل سوم را روی پاس مزراوی زد تا هت تریکش را کامل کند. ارسال از راست و یک بغل پای مطمئن از کین یعنی گل هفتم بایرن.

در نهایت بایرن این بازی را 7-0 برد و صدرنشین شد.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما