شناسهٔ خبر: 62539471 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

پوشش زنده کشتی فرنگی قهرمانی جهان| ساروی به مدال برنز جهان رسید

با پیروزی کشتی‌گیر آذربایجانی مقابل نماینده صربستان در نیمه نهایی ۶۳ کیلوگرم، ایمان محمدی شانس حضور در شانس مجدد و کسب مدال برنز را از دست داد.

صاحب‌خبر -

با پیروزی کشتی‌گیر آذربایجانی مقابل نماینده صربستان در نیمه نهایی ۶۳ کیلوگرم، ایمان محمدی شانس حضور در شانس مجدد و کسب مدال برنز را از دست داد.

در روز سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، ایران سه نماینده در اوزان 63، 67 و 87 کیلوگرم داشت که هیچ‌کدام از آنها به دیدار نیمه‌نهایی راه پیدا نکردند.

ایمان محمدی که در دور دوم وزن ۶۳ کیلوگرم  با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب گئورگی تیبیلوف از صربستان شد، با توجه به شکست این فرنگی‌کار در مرحله نیمه‌نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌های مسابقات جهانی کنار رفت.

وزن 63 کیلوگرم

ایمان محمدی که مغلوب تیبیلوف صربستانی شده بود شانس حضور در رپه شارژ را از دست داد؛ چراکه تیبیلوف صربستانی 4 بر یک مغلوب ممدوف آذربایجانی شد.

لری ابودلادزه گرجستانی هم دیگر نیمه نهایی این وزن را به سود خود تمام کرد و حریف فینال ممدوف شد./تسنیم

«علیزاده» از دور رقابت‌های جهانی حذف شد

با برتری علی چنگیز در نیمه نهایی ۸۷ کیلوگرم مقابل نورسلطان تورسینوف قزاقستانی، ناصر علیزاده هم از دور رقابت ها حذف شد.

علی چنگیز ترک درحالیکه از حریف عقب بود با ضربه فنی نورسینوف را برد و راهی دیدار فینال شد.

صعود «گرایی» به شانس مجدد

در نیمه نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم، حسرت جعفروف که در یک چهارم نهایی محمدرضا گرایی را شکست داده بود، ۵-۳ گالستیان ارمنی را برد و فینالیست شد تا نماینده ایران هم شانس کسب مدال برنز را به دست آورد.

محسن نژاد به مدال برنز جهان نرسید

ملی پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران مدال برنز جهان را از دست داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در بلگراد و در رقابتهای فینال و رده بندی سه وزن دوم، مهدی محسن نژاد برای کسب مدال برنز وزن ۶۰ کیلوگرم به مصاف اسلام جون بهرام اف از ازبکستان رفت که 3 بر 3 بازنده شد تا در رده پنجم جهان قرار بگیرد.

شب گذشته امین میرزازاده با کسب مدال طلای سنگین وزن، سهمیه المپیک را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بدست آورد.

همچنین تا دقایقی دیگر محمد هادی ساروی در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی می گیرد. در این وزن نیز سهمیه المپیک توزیع می شود.

کشتی فرنگی ایران تاکنون صاحب یک مدال طلا در وزن ۱۳۰ کیلوگرم توسط امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، یک مدال نقره توسط علیرضا مهمدی در ۸۲ کیوگرم و یک مدال برنز توسط پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم شده است.

فردا شب هم محمدرضا گرایی به عنوان آخرین نماینده ایران در مرحله شانس مجدد وزن ۶۷ کیلوگرم برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک کشتی می گیرد.

ساروی به مدال برنز جهان رسید

محمد هادی ساروی با کسب مدال برنز جهان، کشتی فرنگی ایران را صاحب دومین سهمیه المپیک کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی ۲۰۲۳ جهان در بلگراد و در رقابتهای فینال و رده بندی سه وزن دوم، محمد هادی ساروی به مصاف ابوبکر خاسلاخانو از بلاروس رفت که به برتری ۴ بر یک رسید تا به مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم جهان دست یابد و کشتی فرنگی ایران را صاحب دومین سهمیه المپیک کند.

اما در مسابقه رده بندی وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد مقابل بهرام اف از ازبکستان ۳-۳ بازنده شد تا پنجم شود. محسن نژاد امشب یک کشتی دیگر برای کسب سهمیه المپیک دارد.

شب گذشته امین میرزازاده با کسب مدال طلای سنگین وزن، سهمیه المپیک را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بدست آورده بود.

کشتی فرنگی ایران تاکنون صاحب یک مدال طلا در وزن ۱۳۰ کیلوگرم توسط امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، یک مدال نقره توسط علیرضا مهمدی در ۸۲ کیلوگرم و یک مدال برنز توسط پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم شده است.

فردا شب هم محمدرضا گرایی به عنوان آخرین نماینده ایران در مرحله شانس مجدد وزن ۶۷ کیلوگرم برای کسب مدال برنز و سهمیه المپیک کشتی می گیرد.

نظر شما