شناسهٔ خبر: 62509132 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تامین مایحتاج تحصیلی ۵۰ هزار دانش‌آموز نیازمند گلستانی

مدیرکل کمیته امداد امام استان گلستان گفت: رویکرد جشن عاطفه‌های امسال تامین ۵۰ هزار سری لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند در سطح استان گلستان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عیسی بابایی ظهر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها در گرگان، اظهار داشت: رویکرد جشن عاطفه‌های امسال، تنها مددجویان تحت حمایت نبوده و با هماهنگی آموزش و پرورش، سعی داریم تا نسبت به تامین مایحتاج تحصیلی برای کل دانش آموزان نیازمند در سطح استان اقدام کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش "نوای همدلی" افزود: در این پویش از ظرفیت و مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری، اصناف و بازاریان، ادارات و نهادها، پایگاه‌های بسیج و مدارس برخوردار سطح استان استفاده کرده و امیدواریم نسبت به تامین 50 هزار سری مایحتاج تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند استان گام‌های موثری برداریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها و جمع‌آوری کمک‌ها، افزود: جشن عاطفه‌ها  تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به توزیع 100 هزار پاکت دانش‌آموزی در مدارس برخوردار استان، گفت: با آغاز سال تحصیلی این پاکت‌ها بین دانش آموزان توزیع و در روز سه شنبه هفته آینده در مراسم نمادین زنگ جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری و کمک‌های مربوطه توسط آموزش و پرورش به  مدارس کم برخوردار و دانش آموزان نیازمند اهداء می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 18هزار دانش آموز و 1300 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

انتهای پیام/581/

نظر شما