شناسهٔ خبر: 62462710 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

عکس روز؛

واکنش‌ها به نماز شب‌خواندن رئیسی در هواپیما

پس از انتشار تصویر نماز شب‌خواندن رئیسی در هواپیما برخی نسبت به عملکرد تیم رسانه‌ای او انتقاد کردند.

صاحب‌خبر -

گروه سیاست سایت فردا: تصویر نمازشب خواندن سید ابراهیم رئیسی در هواپیما واکنش‌هایی را برانگیخت. علاوه بر آنکه برخی این اقدام او را در آستانه سخنرانی در نشست عمومی سازمان ملل ستایش کردند و ایمان و اعتقاد رئیس‌جمهور ایران را ستودند اما برخی هم نسبت عملکرد تیم رسانه‌ای رئیس‌جمهور انتقادهایی را وارد کردند؛ از جمله اینکه چه لزومی دارد عبادت رئیس‌جمهور رسانه‌ای شود؟

برای مثال ابراهیم داروغه‌زاده نوشت: « آیا تاکنون عکس و تصویری از نماز شب خواندن امام خمینی منتشر شده یا ایشان اساساً نماز شب نمی خواندند؟! از مقام معظم رهبری چطور؟»

عبدالرضا داوری هم نوشت: «آقای رئیس جمهور، یک نفر را خارج از تیم رسانه ای دولت مامور کنید تا واکنش‌های کاربران، به تصویر نماز شب خواندن تان در هواپیما را جمع‌آوری، دسته بندی و تحلیل کند، تا متوجه شوید که خرس خاله های تیم رسانه ای دولت، چگونه شما را تخریب می‌کنند».

البته موضع دواوری بسیار تند است و بعید به نظر می‌رسد هدف تیم رسانه‌ای رئیسی تخریب او بوده باشد اما شاید بتوان این نقد را وارد کرد که تیم رسانه‌ای رئیس‌جمهور قدری سلیقه‌محوری را جایگزین رعایت اصول حرفه‌ای رسانه‌ای کرده‌اند زیرا گاهی با رعایت‌نکردن این اصول حتی یک امر مقبول و پسندیده مانند اقامه نماز شب می‌تواند دست‌مایه اظهارنظر بدخواهان کشور قرار بگیرد و حاشیه‌های غیرضروری ایجاد کند؛ آن هم در آستانه اجلاس مهمی مانند نشست عمومی سازمان ملل که همه دنیا منتظر است تا از مواضع جمهوری اسلامی ایران مطلع شود.

برچسب‌ها:

نظر شما