شناسهٔ خبر: 62457752 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

رونمایی از ترکیب النصر مقابل پرسپولیس

النصر با حضور فوق ستاره خود رونالدو و همچنین مانه، بروزوویچ، اوتاویو و لاپورت به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

لوئیس کاسترو سرمربی النصر پنج بازیکن خارجی خود را برای دیدار امروز مقابل انتخاب کرد. بر اساس این انتخاب کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ، اوتاویو و لاپورت در لیست دیدار مقابل پرسپولبس حضور خواهند داشت و فوفانا، الکس تلس و اندرسون تالیسکا غایبان لیست در اولین دیدار آسیایی تیم زردپوش شهر ریاض هستند.

کاسترو تیمش را به مانند بازی‌های قبل با سیستم ۱-۳-۲-۴ به زمین خواهد فرستاد که البته تیم‌های زیادی با این سیستم جلوی پرسپولیس به میدان رفته‌اند و بازیکنان تیم گل‌محمدی با آن به خوبی آشنا هستند.

نواف العقیدی دروازه‌بان ملی‌پوش النصر درون دروازه خواهد ایستاد و احتمالا علی لاجامی زوج لاپورت مدافع اسپانیایی النصر در قلب خط دفاع خواهد بود. سلطان الغنام در سمت راست و محمد قاسم در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کنند.

عبدالله الخیبری و مارسلو بروزوویچ به عنوان دو هافبک دفاعی بازی می‌کنند و اوتاویو به عنوان هافبک نفوذی انجام وظیفه می‌کند. عبدالرحمن غریب که روز گذشته در کنفرانس خبری حاضر شده بود و عضو تیم ملی عربستان هم است نیز به همراه سادیو مانه دو وینگر النصر خواهند بود.

کریستیانو رونالدو مهاجم اصلی النصری‌ها در این نبرد است و احتمالا همه توپ‌ها برای رسیدن به گل، به او ختم شود.  

النصر عربستانبا این توضیحات النصر با ترکیب زیر مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت:

نواف العقیدی، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، علی لاجامی، حسین قاسم، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزویچ، عبدالرحمن غریب، اوتاویو، کریستیانو رونالدو، سادیو مانه

نظر شما