شناسهٔ خبر: 62456372 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گلایه سرمربی سپاهان از غیبت آل کثیر و دابو

مورایس، سقف بودجه ایران را به آسیا برد!

سرمربی سپاهان بعد از بازی تیمش مقابل نیروی هوایی عراق از در اختیار نداشتن عیسی آل کثیر و برایون دابو گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سپاهان به دلیل مسائل مربوط به سقف قرارداد، همچنان نتوانسته قرارداد عیسی آل کثیر و برایان دابو دو بازیکن تحت قرارداد خود را در سازمان لیگ ثبت کند و کارت بازی آنها را بگیرد.

این دو بازیکن علاوه بر محرومیت از حضور در لیگ برتر ایران، در لیگ قهرمانان آسیا نیز نمی‌توانند به میدان بروند و همین مسئله باعث شد تا ژوزه مورایس در پایان دیدار با نیروی هوایی عراق از ماجراهای مربوط به سقف قرارداد گلایه کند.

مورایس که به تازگی با کسر 4 امتیاز از تیمش توسط کمیته انضباطی ایران هم مواجه شده، در نشست خبری بعد از تساوی با نیروی هوایی با اشاره به غیبت آل کثیر و دابو گفت: «فدراسیون عربستان برای تیم‌های کشورش هیچ محدودیتی برای بودجه نگذاشته و از همه بازیکنان می‌توانند استفاده کند؛ در حالی‌ که ما در مسابقه با نیروی هوایی عراق دو بازیکن داشتیم که آن‌ها همراه تیم ما آمدند ولی نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. به هر حال ما نماینده ایران و فدراسیون ایران هستیم و در این مسابقه به میدان رفتیم.»

1926709

او ادامه داد: «اینجا مسابقات آسیایی است و همه چیز متفاوت است؛ بعد از دریافت گل تلاش کردیم که بازی را کنترل کنیم؛ می‌توانستیم یک لیست ۲۰ نفره را در روی نیمکت و درون زمین داشته باشیم اما متأسفانه از بازیکنان خود نتوانستیم در این مسابقه استفاده کنیم و نیمکت ما در مسابقه خالی بود.»

بی شک سپاهان در لیگ برتر مشکلات عدیده‌تری بابت ماجراهای سقف قرارداد دارد. مدیران باشگاه باید به اصلاح قرارداد 6 بازیکن دیگر خود هم بپردازند و بعد از آنها استفاده کند. آل کثیر و دابو نیز با شرایط کنونی کارشان برای ورود به لیست سپاهان بسیار سخت خواهد بود.

نظر شما