شناسهٔ خبر: 62452276 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

کد تخفیف تپسی و اسنپ؛ 4 مزیتی که از آن بی خبرید

کد تخفیف تپسی و اسنپ مهم ترین ویژگی این دو تاکسی اینترنتی برای کاهش هزینه های رفت و آمد است. دریافت و استفاده از کد تخفیف اسنپ و تپسی بسیار ساده است. از طرفی، علاوه بر کاهش مخارج، امکان رزرو تلفنی، تحویل بسته و سرعت بالا از دیگر مزیت های تاکسی های آنلاین به شمار می آیند.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:
  • ریزش ناگهانی قیمت سکه در بازار امروز | قیمت سکه تمام امروز چند؟
  • کاهش مجدد قیمت دلار در بازار امروز | قیمت دلار امروز به چند تومان می رسد؟
  • قیمت مرغ جان داد | قیمت مرغ گرم در بازار امروز چند؟
برترین‌ها
  • قیمت خودرو با سر زمین خورد | قیمت خودروهای داخلی مشخص شد قیمت خودرو با سر زمین خورد | قیمت خودروهای داخلی مشخص شد
  • واریز سود سهام عدالت آغاز شد؟ | سود سهام عدالت جدید شامل چه کسانی می شود؟ واریز سود سهام عدالت آغاز شد؟ | سود سهام عدالت جدید شامل چه کسانی می شود؟
  • وام فوری یکساعته بانک گردشگری | وام فوری 100 میلیونی بدون ضامن فقط با افتتاح حساب وام فوری یکساعته بانک گردشگری | وام فوری 100 میلیونی بدون ضامن فقط با افتتاح حساب
  • سورپرایز بانک تجارت برای مشتریان | سقف انتقال وجه پایا در درگاه‌های اینترنت‌بانک تجارت افزایش یافت سورپرایز بانک تجارت برای مشتریان | سقف انتقال وجه پایا در درگاه‌های اینترنت‌بانک تجارت افزایش یافت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: بخشی از هزینه‌های ما جزء مخارج ثابت ماهانه به شمار می‌آیند و هزینه آمد و شد هم از این جمله‌اند. اکثر افرادی که ماشین شخصی ندارند، از تاکسی یا دیگر وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو استفاده می‌کنند. حتی گاهی اوقات ممکن است افراد به خاطر دردسرهای ترافیک و پیدا کردن جای پارک، ترجیح دهند اتومبیل خود را در خانه بگذارند. فرقی هم ندارد که روزانه برای رفتن سر کار، مدرسه، دانشگاه و ... باید هزینه بپردازید یا برای هر گونه سفر داخل شهری دیگر کرایه پرداخت کنید؛ در هر حال مخارج رفت و آمد اجتناب ناپذیرند. از میان راه‌های مختلفی که برای مدیریت یا کاهش این هزینه‌ها وجود دارد، کد تخفیف تپسی و اسنپ یکی از بهترین‌هاست. این دو مجموعه به عنوان تاکسی‌های اینترنتی مزیت‌های زیادی را برای کمتر کردن مخارج کاربران و راحتی آن‌ها ارائه می‌کنند و کد تخفیف فقط یکی از آن‌هاست.

کد تخفیف تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی

تاکسی‌های اینترنتی که اسنپ و تپسی معروف‌ترین آنها هستند، در آغاز با یک مزیت بزرگ شروع به فعالیت کردند و آن هم کمتر بودن کرایه رفت و آمد نسبت به تاکسی تلفنی و آژانس‌ها بود. نرخ کمتر کرایه، به خصوص برای افرادی که مجبورند به صورت روزانه در مسیرهای مشخصی رفت و آمد کنند، باعث صرفه جویی چشمگیری در هزینه‌ها می‌شود. دلیل این ارزانی این است که رانندگان تاکسی اینترنتی، برخلاف تاکسی تلفنی یک جا ثابت نیستند و مسافران را در مسیر خود سوار می‌کنند. در نتیجه، هزینه‌های جاری مانند پول بنزین و سوخت آن‌ها کمتر می‌شود.

کد تخفیف تپسی؛ سفر ارزان برای همه کاربران

علیرغم اینکه سال‌ها از فعالیت این تاکسی آنلاین می‌گذرد، بسیاری از افراد هنوز با کد تخفیف تپسی و نحوه استفاده از آن آشنایی ندارند. کد تخفیف تپسی چیست و چگونه کار می‌کند؟ تپسی به شکل‌های مختلفی کد تخفیف‌هایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تخفیف‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم کاربران جدید برای اولین سفر خود بتوانند از آن‌ها استفاده کنند و هم کاربران قدیمی در سفرهای بعدی. زمانی که مبدأ و مقصد سفر خود را در تپسی مشخص می‌کنید، مبلغ کرایه پرداختی به شما نشان داده می‌شود. در صورت اعمال کدتخفیف تپ سی، بخشی از این رقم کاسته می‌شود. در حقیقت؛ تپسی با ارائه کد تخفیف سبب شده کاربران بیشتری به استفاده از آن تشویق شده و حمل‌ونقل شهری به صرفه تری را تجربه کنند.

نکته‌ای که باعث اشتباه بسیاری از افراد درباره کد تخفیف تبسی می‌شود این است که گمان می‌کنند مبلغ کوپون از کرایه پرداختی به راننده کسر می‌شود، اما چنین نیست. در حقیقت دریافتی راننده همان قیمتی است که ابتدا مشاهده می‌کنید و تپسی این بن هدیه را از سهم کمیسیون خودش یا هزینه‌های مربوط به مارکتینگ پرداخت می‌کند. بنابراین، هم مسافر رضایت بیشتری دارد و هم ضرری به راننده نمی‌رسد. جدیدترین و بیشترین کد تخفیف رایگان تپسی یا اسنپ و سایر فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی را هم می‌توانید به سادگی از کانال تخفیف دریافت و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. نمونه‌ای از کد های تپسی در ادامه آورده شده‌است.

  • کد تخفیف اولین سفر رایگان تپسی: X4F0AV
  • کد تخفیف تپسی غیر سفر اول: TL5
  • کد تخفیف بین شهری تپسی: CNKPD

     

  • کد تخفیف موتور پیک تپسی: PEA20

     

  • کد تخفیف سرویس مدرسه تپسی: OFF20C

کد تخفیف اسنپ؛ راز سفرهایی ارزان‎تر

نام اسنپ برای همه آشناست. افراد زیادی روزانه از این اپلیکیشن برای رفت و آمد و حمل‌و‌نقل‌های درون شهری خود استفاده می‌کنند؛ اما همچنان بسیاری از آنها برای کاهش کرایه خود کد تخفیف اسنب به کار نمی‌برند. این در حالیست که این فرصت به راحتی در دسترس همه قرار دارد. اگر کد تخفیف اسنپ به کار برید و نحوه استفاده بهینه از آن را بلد باشید، سود بالقوه زیادی کرده‌اید. اسنپ همیشه سعی کرده کرایه‌های خود را در کمترین حد ممکن نگه دارد. با این حال، در مواقعی مانند ساعت‌های شلوغ و پرترافیک مبلغ کرایه گران‌تر می‌شود. بهترین راه کاهش قیمت و ارزان کردن کرایه اسنپ در چنین ساعاتی و البته در تمامی زمان‌ها و مکان‌ها، کدتخفیف اسنپ است.

در اسنپ هم کاربران جدید و حتی قدیمی امکان بهره بردن از کد تخفیف‌ها را دارند. کد تخفیف اسنپ را می‌توانید در رفت و آمدهای درون شهری و سفرهای بین شهری نیز به کار ببرید. گاهی اوقات هم اسنپ تخفیف هایی را ویژه کاربران یک شهر یا استان خاص در نظر می‌گیرد. به صورت کلی، با جستجوی لیست تخفیف‌های سایت کانال تخفیف می‌توانید بهترین کد اسنپ را پیدا کرده و سفری ارزان را تجربه کنید. به عنوان مثال:

  • کد تخفیف اسنپ سفر رایگان امروز: BS100
  • کد تخفیف اولین سفر اسنپ: SNAPP5K
  • کد تخفیف اسنپ بدون محدودیت سفر اول: BANOA
  • کد تخفیف اسباب کشی اسنپ: KTOT300
  • کد تخفیف وانت اسنپ: BSB50

کد تخفیف تنها مزیت اسنپ و تپسی نیست!!!

همانطور که گفته شد، کد تخفیف تپسی و اسنپ مهم‌ترین ویژگی آن‌هاست که رفت و آمد ارزان را برای کاربران امکان‌پذیر می‌کند. علاوه بر این، با جایگزین کردن تاکسی اینترنتی با خودرو شخصی و سایر روش‌های حمل و نقل، از مزایای متعدد دیگری نیز برخوردار می‌شوید. شاید با برخی از این امتیاز‌ها آشنا باشید و از وجود بعضی دیگر اطلاع نداشته باشید.

1- ذخیره شدن آدرس‌های پرتکرار

رفت و آمد همه ما در برخی مسیر‌ها بیشتر است. برای مثال، هر روز به محل کار می‌روید. مبدأ و مقصد این سفر در حافظه اپلیکیشن تپسی و اسنپ ذخیره می‌شود. در نتیجه، نیازی نیست هر بار که برنامه را باز می‌کنید، از اول نام خیابان را نوشته یا محل آن را از روی نقشه انتخاب کنید. به این ترتیب، با سرعت بیشتر و تنها با یک بار فشردن گزینه تأیید، تقاضای تاکسی آنلاین می‌کنید.

2- سفرتان را از قبل برنامه ریزی کنید

شاید استرس دیر رسیدن و پیدا نشدن راننده تپسی یا اسنپی که تقاضای شما را بپذیرد، تجربه کرده باشید. با توجه به اینکه تعداد رانندگان در یک نقطه شهر و میزان تقاضا ثابت نیست، سرعت پذیرش درخواست شما و پیدا شدن تاکسی هم یکسان نخواهد بود. به همین دلیل، تپسی و اسنپ هر دو امکان برنامه ریزی سفر از قبل را ارائه کرده‌اند. در اسنپ لاین شما یک سفر اشتراکی قبلی را برنامه ریزی و رزرو می‌کنید تا هم هزینه کمتری پرداخت کنید و هم به موقع به مقصد برسید. رزرو سفر در خطوط اشتراکی هم خط تپسی هم بسیار ساده است. در مجموع هم راننده‌ها می‌توانند با توجه به برنامه کاری‌شان، همان موقع تقاضای سفر شما را قبول کنند.

3- بسته‌های خود را با تپسی و اسنپ ارسال کنید

تپسی و اسنپ فقط تاکسی اینترنتی نیستند و خدمات جامع دیگری نیز ارائه می‌دهند. شما می‌توانید علاوه بر رفت و آمد و سفر درون و برون شهری، برای جابجایی وسایل و بسته‌های کوچک و بزرگ خود از تپسی یا اسنپ استفاده کنید. سرویس‌های پیک موتوری و اتوپیک این امکان را به شما می‌دهند که با هزینه‌ای منصفانه مرسوله‌های خود را به مقصد برسانید. امکان به کار بردن کد تخفیف اسنپ و تپسی هم برای کاهش کرایه وجود دارد.

4- بدون اینترنت تاکسی بگیرید

قطع شدن یا عدم دسترسی به اینترنت برای هر کسی ممکن است پیش بیاید. اسنپ و تپسی با پیش بینی این موضوع امکان رزرو تلفنی تاکسی اینترنتی را فراهم کرده‌اند. برای استفاده از این ویژگی در تپسی با شماره تلفن 1630 و در اسنپ با شماره 1551 تماس بگیرید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما