شناسهٔ خبر: 6245096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم اسلام‌ آبادغرب در مجلس:

آرمان آزادی قدس شریف ربطی به مذاکرات هسته‌ای ندارد

کرمانشاه - نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه مذاکرات هسته‌ای تاثیری در حقانیت خواسته ما بر آزادی قدس شریف ندارد.

صاحب‌خبر -

علی جلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از قدس شریف و آزادی آن، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری کردند و قدس شریف متعلق به تمام مسلمانان جهان است.

وی آزادی قدس شریف را آرزوی تمام مسلمانان جهان دانست و افزود: تمام مسلمین جهان باید با وحدت و یکپارچگی در روز جهانی قدس بر سر اسرائیل غاصب که سرزمین فلسطینیان را به ناحق اشغال کرده و بر آنجا حکومت تشکیل دادند، فریاد بزنند.

جلیلیان خواستار حضور باشکوه مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس شد و گفت: امسال نیز ملت مسلمان ایران همچون سالیان گذشته پشت سر رهبر گرانقدر انقلاب ایستاده و بار دیگر علیه اسرائیل اشغالگر شعار سرخواهند داد و آزادی قدس شریف را ندا می‌ دهند.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال را پیامی جدید برای ایادی استکبار و زورگویان جهان دانست و گفت: آمریکا فکر نکند که اگر ما در مذاکرات هسته‌ای دور یک میز با او و کشورهای غربی می‌نشینیم فلسطین را فراموش کردیم بلکه مذاکرات هسته‌ای اگر حل شود یا نشود در هرصورت آزادی فلسطین خواسته ما است و مذاکرات ربطی به آزادی قدس ندارد.

جلیلیان خطاب به تکفیری‌ های مزدور گفت: گروهک‌ های تکفیری که ادعای اسلام و حکومت اسلامی دارند حتی یک گلوله به سمت اسرائیل که بر قبله مسلمانان غالب شده شلیک نکردند و این مسئله اثبات می‌کند که تکفیری‌ها دروغ می‌گویند و ادعای اسلامیت آنها کذب است.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی مسلمان‌ کشی را بزرگترین جنایات تکفیری‌ ها دانست و گفت: اگر تکفیری‌ ها ادعا می‌کنند که مسلمانند چرا اسلحه‌ های خود را به سمت اسرائیل نشانه نمی‌ روند.

نظر شما