شناسهٔ خبر: 62345222 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ایران – آنگولا؛ اخبار دو تیم و ترکیب احتمالی

صاحب‌خبر -

شفقنا – در چارچوب یک دیدار تدارکاتی، تیم های ملی ایران و آنگولا از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه آزادی با هم دیدار می کنند.

به گزارش شفقنا ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری برابر بلغارستان، امشب در ورزشگاه آزادی مقابل آنگولا صف‌آرایی خواهد کرد تا دومین بازی خود در شهریورماه را برگزار کند.

آنگولا در سالیان اخیر در مسابقات قاره آفریقا به موفقیت چندانی دست نیافته و نتوانست به جام ملت‌های ۲۰۲۱ صعود کند. این تیم تاکنون جایی در جمع چهار تیم نهایی این تورنمنت نداشته و آخرین بار در سال ۲۰۱۰ به دور حذفی جام ملت‌های آفریقا راه یافت. تنها حضور آنگولا در ادوار مسابقات جام جهانی، به سال ۲۰۰۶ برمی‌گردد که با پرتغال، مکزیک و ایران همگروه شد.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مسابقات فیفا دی در ورزشگاه آزادی میزبان آنگولا است. شاگردان امیر قلعه نویی در دیدار قبلی خود در اردوی بلغارستان مقابل تیم ملی این کشور قرار گرفتند و موفق به کسب برد ۱-۰ شدند. در راستای ادامه روند آماده سازی تیم ملی، شاهد نبرد یوزهای ایرانی با تیم آنگولا هستیم. طبق اعلام رسمی مشخص شده که بازی بدون حضور هواداران برگزار می شود.

آنگولا در حال حاضر طبق رنکینگ فیفا تیم صد و شانزدهم دنیا است. هدایت این تیم آفریقایی بر عهده پدرو والدیمر سوارز است و آنگولا حالا پس از چند سال دوباره برابر ایران قرار می گیرد.

قلعه‌نویی برای بازی امشب علیرضا بیرانوند و رامین رضاییان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. اگر چه نفراتی مثل صالح حردانی به تیم ملی دعوت شدند ولی گزینه اول برای دفاع راست احتمالاً صادق محرمی خواهد بود. سردار آزمون و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز به ترتیب به دلیل مصدومیت و مسائل انضباطی غایب هستند. قلعه‌نویی از زمانی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته در ۶ بازی صاحب ۵ پیروزی و یک تساوی شده و امیدوار است روند شکست ناپذیری‌اش ادامه داشته باشد. او امشب به دنبال ششمین بردش به عنوان سرمربی و البته دومین پیروزی ایران برابر آنگولا است.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر آنگولا:

پیام نیازمند، شجاع خلیل زاده، مرتضی پورعلی گنجی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و مهدی طارمی

نظر شما