شناسهٔ خبر: 62202384 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

هلاکت یک شرور سابقه دار در مرزهاي جنوب شرق

فرمانده مرزباني استان انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف بيش از 600 کيلوگرم انواع موادمخدر طي یک عمليات ضربتی مرزبانان و هلاکت یک شرور مسلح در مرزهاي جنوب شرق کشور خبر داد .

صاحب‌خبر -

سردار "رضا شجاعی" در تشریح این خبر، گفت: در راستاي كنترل و مراقبت از نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در سرحدات کشورمان، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتي از فعاليت چند باند قاچاق موادمخدر در مناطق مرزي استان مطلع و با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي و تشديد اقدامات كنترلي، انهدام اين باند و كشف محموله موادمخدر را در دستوركار مرزبانان قرار گرفت.

وي افزود: با پشتيباني اطلاعاتي و هدايت عملياتي مرزباني استان سیستان و بلوچستان، مسيرهاي تردد قاچاقچيان و همچنين زمان برنامه‌ريزي شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق كشور مشخص و در راستاي مقابله با سوداگران مرگ چندين تيم پوششي و عملياتي از مرزداران سيستان و بلوچستان با اجراي طرح مهار، منطقه مورد نظر را در كنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را كشف كنند.

سردار شجاعی تصریح کرد: قاچاقچيان كه قصد داشتند در فرصتي مناسب محموله موادمخدر را به وسيله یک دستگاه خودرو وارد كشور كنند که با توجه به حجم آتش سنگين ماموران تاب مقاومت نداشته و مرزبانان موفق شدند ضمن هلاکت یک نفر قاچاقچی و شرور مسلح، 2 سلاح جنگی، یک قبضه سلاح جنگي کلاش، یک سلاح کلت کمری 10 خشاب و 162 تیر جنگي مهمات مربوطه، یک عدد دوربین چشمي دید در روز مقدار 600كيلوگرم انواع موادمخدر شامل؛  تریاک،حشیش، را كشف و ضبط كنند.

فرمانده مرزباني استان خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بايد بدانند، امروز مرزداران مجاهد بيش از هر زماني آمادگي و توان پاسخگويي به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک ميهن عزيزمان را دارند و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنيت نمي‌دهند.

نظر شما