شناسهٔ خبر: 62146131 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

صعود آیندهوون، کپنهاگن و آنتورپ به لیگ قهرمانان اروپا

امیررضا حجت‌پور

3 تیم پایانی راه‌یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند

صاحب‌خبر -

شب دوم از دور برگشت مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 3 دیدار به پایان رسید و آیندهوون، آنتورپ و کوپنهاگن صعود کردند.

طرفداری | دور برگشت مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا، فصل 24-2023 با برد پرگل آیندهوون مقابل رنجرز و پیروزی آنتورپ در زمین آاک آتن به پایان رسید. هم‌چنین کپنهاگن با 1 گل راکو چنتتستوخووا را شکست داد تا لیگ قهرمانان اروپا به نمایندگان هلند، بلژیک و دانمارک خوشامد بگوید. در ادامه نتایج دور برگشت مرحله پایانی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می‌کنید. شب گذشته نیز گالاتاسارای، براگا و یانگ بویز به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده بودند. حال با مشخص شدن 32 تیم حاضر در مرحله گروهی یوسی‌ال، مراسم قرعه‌کشی امروز (پنجشنبه) حوالی ساعت 20:30 برگزار می‌شود تا تیم‌ها در گروه‌های خود قرار بگیرند.

پی‌اس‌وی آیندهوون هلند (7) 5-1 (3) گلاسکو رنجرز اسکاتلند

آیندهوون رنجرز را در هم کوبید؛ در شب دویست‌وپنجاهمین بازی لوک دی یونگ برای پی‌اس‌وی آیندهوون، باشگاه هلندی با نتیجه پرگل 5-1 رنجرز را در هم کوبید تا با شایستگی به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. دی یونگ در این مسابقه نیز موفق به گلزنی شد.

  • گلزن رنجرز: تاورنیر (65)
  • گلزنان آیندهوون: سایبری (35 و 54)، دی یونگ (66)، فیرمن (75) و گولدسون (81 و گل به خودی)

آاک آتن یونان (1) 1-2 (3) رویال آنتورپ بلژیک 

فرش قرمز لیگ قهرمانان اروپا برای باشگاه بلژیکی؛ آنتورپ توانست در هر 2 دیدار رفت و برگشت مقابل آاک به پیروزی برسد و به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. احسان حاج صفی، ملی‌پوش فوتبال کشورمان به طور کامل در زمین حاضر بود. نماینده یونان در دقیقه 90 دروازه آنتورپ را باز کرد و امیدوار به صعود شد؛ اما 1 دقیقه بعد باشگاه بلژیکی گل برتری خود را به ثمر رساند و نسخه آاک را پیچید.

  • گلزن آاک آتن: آرائوخو (90)
  • گلزنان آنتورپ: کرک (73) و بالیکویشا (91)

کپنهاگن دانمارک (2) 1-1 (1) راکو چنتستوخووا لهستان

وایکینگ‌ها به لطف پیروزی در دیدار رفت صعود کردند؛ کپنهاگن و راکو چنتستوخووا امشب به تساوی رضایت دادند؛ اما بدلیل پیروزی کپنهاگن در دیدار رفت، نماینده دانمارک به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

گلزن کپنهاگن: واورو (35) 

گلزن راکو چنتستوخووا: زولینسکی (87)

 

نظر شما