شناسهٔ خبر: 62144158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مسی هنوز نیامده از MLS جایزه گرفت

گل لیونل مسی به نیویورک ردبولز که با پیراهن اینترمیامی به ثمر رسید به عنوان بهترین گل هفته لیگ MLS انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار یک‌شنبه شب اینترامیامی و نیویورک ردبولز که با پیروزی 2-0 تیم شهر میامی به پایان رسید گل دوم این تیم توسط ستاره بزرگ آرژانتینی‌اش لیونل مسی به ثمر رسید.

لیگ MLS این گل لئو مسی را به عنوان بهترین گل هفته انتخاب کرد. این اولین گل لئو مسی در لیگ MLS با پیراهن اینترمیامی بود. ستاره آرژانتینی پیشتر در لیگز کاپ چندین گل برای تیم جدیدش زده بود و نقش مهمی در قهرمانی اینترمیامی بازی کرد ولی بازی با نیویورک ردبولز اولین مسابقه او در لیگ MLS بود.

ویدئو: 309068

لیگ MLS طبق سنت همیشگی چهار گل از این هفته را به عنوان نامزدهای زیباترین گل هفته انتخاب کرد و شرکت‌کنندگان در یک رای‌گیری گلی که توسط لیونل مسی به ثمر رسیده بود را با اختلاف به عنوان بهترین گل هفته انتخاب کردند.

رقبای گل مسی گلهایی بود که توسط سابا بولیانیدزه، خاندر سیلوا و اریک تامی به ثمر رسیده بود ولی گل تماشایی لئو مسی به وضوح از همه آنها زیباتر بود. زیبایی گل مسی تنها به ضربه پایانی خلاصه نمی‌شد بلکه هنرمندی ستاره آرژانتینی پیش از ضربه آخر این گل را به یک گل ممتاز تبدیل کرد.

1918047

بوسکتس توپ را از خط میانی به آلبا رساند که در جناح چپ حضور داشت. آلبا با یک حرکت تماشایی توپ را به محوطه خطر رساند و لئو مسی صاحب توپ شد. او با یک حرکت استادانه توپ را از چند مدافع حریف عبور داد و با ضربه‌ای دقیق به تیر دوم آن را به گل تبدیل کرد.

نظر شما