شناسهٔ خبر: 62100119 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

قحط الرجال در آمریکا

به گزارش مشرق، یکی از کاربران توئیتری در صفحه خود رشته توئیتری را با عنوان قحط الرجال در آمریکا منتشر کرد:

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بایدن و ترامپ، که دنیا یکی را حواس پرت و دیگری را دیوانه میپندارد، دو گزینه اول انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات ۲۰۲۴ هستند؛ بایدن رئیس جمهور مستقر و ترامپ اگر به انتخابات راه یابد [که احتمالا می یابد] قوی ترین رقیب او خواهد بود.

ترامپ نوامبر آینده و کمتر از ۳ ماه دیگر ۷۸ ساله میشود و بایدن به زودی وارد ۸۱ سالگی خواهد شد؛ واشنگتن اگزماینر امید به زندگی در آمریکا را ۷۶ سالگی اعلام کرده و نوشته این عدد روز به روز کمتر نیز میشود؛ این رسانه آمریکایی می افزاید مرگ مردان در نیمه دوم دهه هفتم زندگی طبیعی است.

در این سن به مرور ضعف بدنی، اختلالات ذهنی و بیماری ها بروز خواهند کرد؛ همین حالا بایدن اوضاع خوبی ندارد و علاوه بر حواس پرتی، مکرر زمین میخورد، و ترامپ اگرچه حافظه اش را از دست نداده اما نسبت به قبل بسیار کندتر شده و اضافه وزن دارد، که همین اضافه وزن میتواند کار دستش دهد!

ببینید!

تازه در چنین شرایطی این دو میخواهند وارد یک رقابتی شوند که در صورت پیروزیِ هر کدام، حداقل باید ۴ سال رئیس جمهور باشد؛ بایدن همین حالا هم واضح است که هیچ کاره است و برای کمترین کارهایش نیازمند دیگران است؛ نه به لحاظ جسمی و نه از نظر ذهنی کشش ندارد.

با این وجود گویا آمریکایی ها با توجه به شرایط داخلی و بسیاری مولفه های خارجی، درکنار مسائلی که ما از آن بی خبریم، نمیخواهند یا نمیتوانتد از این دو نفر عبور کنند. همین مسئله باعث شده تا ریاست جمهوری آمریکا در سالهای اخیر به پاشنه آشیل این کشور تبدیل، و افول آمریکا را سرعت بخشد!

عمر دست خدا است لیکن هنوز کسی نمیداند کشوری چون آمریکا اگر رئیس جمهورش حین خدمت بمیرد با چه تبعاتی روبرو میشود. این مسئله اخیرا به یکی از دغدغه های مردم آمریکا نیز بدل شده و بابت آن ابراز نگرانی میکنند. ولی واقعا آیا در آمریکا قحط الرجال است؟ این دو مرد نماد افول آمریکا هستند!

قحط الرجال در آمریکا 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما