شناسهٔ خبر: 62083051 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

راضی‌ترین خریدار دنیا: لواندوفسکی جدید اینجاست!

هری کین در دومین بازی خود با پیراهن بایرن مونیخ دبل کرد تا در دو بازی اول با پیراهن این تیم 3 گل زده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، هیچ خریداری در دنیا به اندازه بایرن مونیخ این روزها از خرید خود راضی نیست. هری کین که امسال تابستان بعد از جنجال‌های فراوان از تاتنهام خریده شد بلافاصله شروع به درخشیدن کرده و به گلزن اول باواریایی‌ها تبدیل شده است.

هری کین به محض ورود به شهر مونیخ در سوپرجام آلمان مقابل لایپزیش به میدان رفت اما او که به عنوان بازیکن تعویضی دقایق محدودی را در زمین سپری کرد در اولین بازی‌اش نتوانست گلزنی کند.

1916583

با شروع فصل جدید بوندس‌لیگا اما هری کین بلافاصله تاثیر خود را نشان داد. او که در هفته اول در دیدار مقابل وردربرمن به عنوان بازیکن فیکس وارد زمین شده بود اولین گلش به عنوان یک باواریایی را به ثمر رساند تا نشان دهد نیازی به گذشت زمان برای جا افتادن در تیم جدیدش ندارد.

امروز در هفته دوم و در دیدار بایرن مقابل آگزبورگ اما هری کین نشان داد که قرار است به امید اول گلزنی تیمش تبدیل شود. بایرن در حالی 3-1 در دربی باواریا پیروز شد که هری کین دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند تا مهم‌ترین نقش را در کسب سه امتیاز بازی کند.

1916582

در دقیقه 40 کومان پاسی برای لروی سانه آماده کرد و او با یک پاس تک‌ضرب هوشمندانه توپ را به کیمیش رساند. شوت کاپیتان بایرن بعد از برخورد به دورش، بازیکن آگزبورگ، به کرنر رفت، اما داور بعد از بررسی صحنه با VAR تشخیص داد توپ به دست بازیکن این تیم برخورد کرده و نقطه پنالتی را به سود بایرن نشان داد. هری کین پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای محکم به وسط دروازه اولین گل خود در این بازی را به ثمر رساند.

ویدئو: 309125

در دقیقه 69 دیویس در سمت چپ با سرعت حرکت کرده و بعد از یک دوی سریع با کینگزلی کومان  پاسی کات‌دار برای کین فرستاد که در مرکز محوطه جریمه حضور داشت. ستاره انگلیسی که یارگیری نشده بود به راحتی دروازه دامِن را باز کرد تا اختلاف به سه گل افزایش یابد.

ویدئو: 309137

نظر شما