شناسهٔ خبر: 62020336 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مگوایر به فولاد خوزستان پیوست! (عکس)

عملکرد ضعیف مدافعین فولاد در نبرد با ملوان باخت این تیم را منجر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، فولاد شب گذشته برابر ملوان آماده با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد تا سنگین‌ترین شکست این سال‌های قرمزهای اهوازی در انزلی اتفاق بیفتد.

جفرسون باهیا، شاهین توکلی، علی شجاعی و محمد خادمی چهار مدافع اصلی فولاد در این دیدار بودند، گل اول با حرکت از سمت چپ ملوانی‌ها و پشت خوردن مدافعین فولاد به ثمر رسید. روی گل دوم نیز اشتباه خادمی مدافع جوان فولادی‌هادر دفع توپ یک تک به تک دیگر به زائرکاظمین تقدیم کرد تا گل دوم برای ملوان به ثمر برساند.

دقایقی بعد اما جفرسون باهیا یک پنالتی به شاگردان تارتار روی بی احتیاطی هدیه کرد اما سیو کنت فولاد را در بازی نگه داشت که آرزوهای فولاد با اخراج ساسان انصاری بازهم خراب شد.

مجتبی نجاریان که به جای محمد خادمی از دقیقه ۳۰ به زمین آمده بود هم با یک پاس به عقب اشتباه رضا جعفری را در حالت تک به تک قرار داد تا او بتواند از کنت یک پنالتی بگیرد و گل سوم انزلی‌چی ها توسط شعبانلو به ثمر برسد. گل چهارم ملوانی‌ها هم بازهم با اشتباه موسی کولی‌بالی و جفرسون که با خروج شاهین توکلی دو مدافعین اصلی تیم شده بودند و ضربه تمام کننده جعفری به ثمر رسید تا این باخت سنگین برای فولاد به ثبت برسد.

1914729 1914730

نظر شما