شناسهٔ خبر: 62016541 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پیروزی سپاهان برابر استقلال در نقش جهان

صاحب‌خبر -

شفقنا – تیم های سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که بازی با پیروزی سپاهان به پایان رسید.

به گزارش شفقنا ورزشی تیم های سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که بازی با پیروزی یک گله سپاهان به پایان رسید.

 

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند | رامین رضاییان، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، میلاد زکی پور | رضا اسدی، محمدجواد حسین نژاد، محمد قربانی | رضا شکاری، شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی | صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی | زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند | کوین یامگا، ارسلان مطهری

 

 کارت زرد:

ایمان سلیمی (45+1) – سیدحسین حسینی (84)

رضا شکاری (43) – فرشاد احمدزاده (71)

اخراج:

فرشاد احمدزاده (86)

 شرح گل ها:

 سپاهان یک – استقلال صفر (دقیقه 45+9): ارسال رامین رضاییان به محوطه جریمه با حرکت عجیب ایمان سلیمی و برخورد توپ به دست او همراه شد که کوپال ناظمی نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. رضا اسدی پشت این توپ ایستاد که ابتدا حسینی آن را مهار کرد، ولی در برگشت خود اسدی موفق شد آن را وارد دروازه کند و تیمش را پیش بیندازد.(ویدیو)

 

شرح بازی:

دقیقه 10: محمدجواد حسین‌نژاد از پشت محوطه جریمه قصد داشت دروازه استقلال را تهدید کند که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 18: یک ضربه کاشته از راه دور نصیب سپاهان شد که شوت اسدی را حسینی به راحتی مهار کرد. دقیقه 20: صالح حردانی با یک حرکت خوب از زکی‌پور عبور کرد و توسط این بازیکن متوقف شد، ولی کوپال ناظمی اعتقادی به خطا نداشت. مسئله‌ای که اعتراض اعضای تیم استقلال را به دنبال داشت. دقیقه 39: ارسال کرنر بازیکنان سپاهان در پشت محوطه جریمه به رضاییان رسید که ضربه او نیز از دقت کافی برخوردار نبود و با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 42: کوین یامگا روی اشتباه مدافع سپاهان در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار گرفت و مشابه بازی سال گذشته دروازه‌بان سپاهان باز هم مانع گلزنی بازیکن فرانسوی استقلال شد. دقیقه 43: رضا شکاری با خطا روی آرش رضاوند از داور کارت زرد گرفت. دقیقه 1+45: ایمان سلیمی با خطایی که روی شهریار مغانلو انجام با کارت زرد داور جریمه شد. دقیقه 3+45: ارسال رامین رضاییان از روی یک ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه استقلال به دست ایمان سلیمی مدافع این تیم برخورد کرد تا داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد. دقیقه 9+45: سیدحسینی حسینی پنالتی رضا اسدی را دفع کرد، ولی در ادامه هافبک ملی‌پوش سپاهان توانست در ریباند گل بزند.

دقیقه 52: پاس عمقی به ارسلان مطهری رسید که ضربه روی پای این بازیکن راهی به چارچوب دروازه نداشت. دقیقه 60: ارسال توپ از روی نقطه کرنر به محوطه جریمه سپاهان با ضربه سر محمدحسین مرادمند همراه شد که راهی به دروازه نیافت. دقیقه 65: مطهری بار دیگر صاحب موقعیت شد و می‌توانست به کوین یامگا پاس خوبی بدهد، ولی تعلل او باعث شد موقعیت استقلال به راحتی از دست برود. دقیقه 67: پاس ارسالی کوین یامگا به مطهری رسید و مهاجم استقلال باز هم با بی‌دقتی نتوانست تبدیل به گل کند و توپ به کرنر رفت. دقیقه 70: سپاهانی‌ها توپی از نقطه کرنر ارسال کردند که ضربه اسدی به هم‌تیمی‌اش خورد و به بیرون رفت. دقیقه 71: فرشاد احمدزاده با جلوگیری از ضدحمله استقلال با کارت زرد داور جریمه شد. دقیقه 84: توپ در محوطه جریمه سپاهان به دست سیاوش یزدانی برخورد کرد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. همین موضوع باعث اعتراض جواد نکونام و سید حسین حسینی شد تا هر دو از داور کارت زرد بگیرند. دقیقه 85: فرشاد احمدزاده به دلیل اعتراض به داور با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. دقیقه 87: ضربه مهرداد محمدی را پیام نیازمند گرفت.

 

نظر شما