شناسهٔ خبر: 62014462 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تغییر آرایش تیم در بازی حساس هفته

سوال بزرگ: نکونام با چه سیستمی بازی می‌کند

جواد نکونام برای دیدار برابر سپاهان تیمش را با تغییر سیستم روانه میدان می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب استقلال برای دیدار برابر سپاهان اعلام شد و مشخصا نکونام در این مسابقه تیمش را با تغییر سیستم نسبت به دو دیدار قبل به میدان می‌فرستد که در نوع خود جالب توجه است.

حضور ایمان سلیمی در ترکیب اصلی نشان‌دهنده این موضوع است که احتمالا استقلال با سیستم 2-5-3 و استفاده از سه مدافع به مصاف سپاهان می‌رود. مرادمند و چشمی در کنار سلیمی خط دفاعی را تشکیل می‌دهند.

حردانی و جلالی در کناره‌ها بازی می‌کنند، زبیر نیک‌نفس در نقش هافبک دفاعی ظاهر می‌شود، رضاوند و مهدی‌پور جلوتر از او هستند و یامگا و مطهری مهاجمان تیم خواهند بود.

1914247

البته ممکنه است نکونام نقشه‌های دیگری در سر داشته باشد، اینکه او با سیستم 2-4-4 لوزی در نقش جهان ظاهر شود. مرادمند و سلیمی مدافعان وسط باشند، جلالی و حردانی نیز مدافعان کنار. چشمی و زبیر در نقش هافبک دفاعی انجام وظیفه کنند و رضاوند به همراه مهدی‌پور دو طرف لوزی را تشکیل دهند. مهاجمان تیم نیز مشخص هستند.

حدس سوم که البته کمی بعید به نظر می‌رسد، سیستم 1-5-4 است. بدین ترتیب که زوج خط دفاعی را سلیمی و مرادمند تشکیل دهند، تکلیف کناره‌ها با جلالی و حردانی مشخص است، زبیر و روزبه در وسط زمین به مصاف خط هافبک حریف بروند، مهدی‌پور جلوتر از آنها بایستد، رضاوند در نقش وینگر چپ و یامگا به عنوان وینگر راست به میدان بروند و ارسلان نیز تک مهاجم تیم باشد.

به هر شکل تا آغاز بازی و فهمیدن نوع چینش ترکیب استقلال باید صبور بود. اما ریسک بزرگ نکونام برای تغییر سیستم در این دیدار حساس جالب توجه است.

نظر شما