شناسهٔ خبر: 62002337 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

سپاهان-استقلال | روز سخت نکونام در اصفهان

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی_ از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران امشب در اصفهان دو تیم سپاهان و استقلال در دیداری سخت و حساس یه مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش شفقنا ورزشی، امروز در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم مدعی قهرمانی با هم بازی خواهند کرد. این بازی از ساعت 20 امشب در اصفهان بین دو تیم سپاهان و استقلال برگزار می شود. 2 تیمی که بدون شک سخت ترین بازی آنها در این فصل است. استقلال با تمام حاشیه هایی که داشت با هدایت نکونام در هر 2 مسابقه قبلی خود برنده از زمین خارج شده است و سپاهان هم مثل رقیب خود 6 امتیاز کسب کرده است. سپاهان نسبت به استقلال بازیهای سختی داشته است، هیچ چیزی جلودار آنها نیست و آنها برای قهرمانی در این فصل کاملا آماده هستند. شاگردان نکونام در 2 بازی گذشته نشان دادند که علی رغم تمام مشکلاتی که داشتند مدعی قهرمانی در این فصل هستند.

آزمون بزرگ برای تعیین عیار

استقلال می توان گفت با توجه به تمرینات پیش فصل و مشکلاتی که داشته اند نتایج دور از انتظاری کسب کرده اند. تیم هایی که نکونام هدایت آنها را داشته تا حد زیادی با شکست بیگانه است. مهمترین تاکتیک نکونام در وهله اول گل نخوردن هست و بعد از آن استفاده حداکثری از موقعیت های به وجود آمده است. دیدار این تیم مقابل تیم قدرتمند سپاهان به نوعی عیار این تیم را مشخص می کند. آنها اگر در اصفهان سپاهان را شکست دهند دست به کار بزرگی زده و می توانند در بازیهای بعدی با روحیه بهتری وارد زمین شوند. اما در صورت شکست احتمالا مشکلات این تیم نمایان می شود. در هر صورت بازی امشب دیداری تعیین کننده برای هر دو تیم هست و تیم پیروز میدان در ادامه شرایط بهتری خواهد داشت.

بزرگترین غایب بازی بزرگ

بدون شک پیام نیازمند غایب بزرگ این بازی خواهد بود. او به علت از دست دادن پدر خود در این دیدار حضور نخواهد داشت. این موضوع شاید باعث شود تیم سپاهان با احتیاط بیشتری بازی کند. از آن طرف بازیکنان استقلال بهتر از هر کسی می دانند که در بازیهای بازرگ و حساس دروازه بان های کم تجربه استرس زیادی دارند و احتمال اشتباه آنها زیاد است. مهاجمان استقلال امشب نقش ویژه ای در نتیجه این دیدار خواهند داشت.

تاکتیک دفاعی نکونام یا سبک هجومی مواریس؟

تیم سپاهان با هدایت مواریس هجومی بازی می کنند. این مربی فوتبال هجومی را دوست دارد و مطمئنا شاگردان او در این بازی حملات زیادی را برای بازکردن دروازه استقلال ترتیب خواهند داد. سپاهان در نوک حمله شهریار مغانلو را دارد که بهترین گلزن فصل گذشته بوده و در این فصل هم 2 گل به ثمر رسانده است. رضا اسدی را هم نباید فراموش کرد که او هم در این فصل در هر 2 بازی موفق به گلزنی شده است. نکونام که مدتی دستیار کی روش بود از سبک این مربی استفاده می کند. فوتبالی دفاعی که چشم به ضدحملات و استفاده بهینه از موقعیت گلزنی دارد. تیم های تحت هدایت نکونام سرسخت و جنگنده هستند که شکست دادن آنها چالش بزرگی است.

ترکیب احتمالی استقلال

نکونام به ترکیب تیم برنده دست نمی زند و به احتمال زیاد از همان ترکیب بازیهای گذشته استفاده خواهد کرد.

سیدحسین حسینی – محمدحسین مرادمند – روزبه چشمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – جعفر سلمانی – کوین یامگا – ارسلان مطهری

ترکیب احتمالی سپاهان

تنها تغییر اجباری این بازی نیما میرزاد خواهد بود که جایگزین پیام نیازمند می شود.

نیما میرزازاد – رامین رضاییان – محمد دانشگر – نیلسون جونیور – میلاد زکی‌پور- محمد جواد حسین نژاد – برایان دابو – رضا اسدی
رضا شکاری – شهریار مغانلو – فرشاد احمدزاده

نظر شما