شناسهٔ خبر: 61973603 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

فرماندار اِوز در گفتگو با شیرازه:

پایش خانه‌به‌خانه مناطق آسیب دیده از زلزله در حال انجام است

فرماندار اِوز از پایش خانه‌به‌خانه مناطق آسیب دیده از زلزله خبر داد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های اولیه حدود ۳۰۰ منزل مسکونی آسیب دیده و تعداد قابل توجهی فاقد شرایط ایمن برای سکونت هستند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، محمدی فرماندار شهرستان اوز در گفتگو با خبرنگار این رسانه از پایش خانه‌به‌خانه مناطق آسیب دیده از زلزله روز جمعه خبر داد.

پایش خانه‌به‌خانه مناطق آسیب دیده از زلزله در حال انجام است

وی همچنین در پی وقوع زلزله ۴۰۷ ریشتری در روز جمعه ۲۷ مردادماه برای مدیریت صحیح و دریافت اطلاعات دقیق، از تشکیل تیم‌های ارزیاب خبر داد و گفت: چندین گروه، متشکل از نیروهای بنیاد مسکن، شهرداری، نظام مهندسی و هلال احمر و بسیج سازندگی سپاه اوز برای بررسی وضعیت ساختمان‌های آسیب دیده در سطح این شهر درحال ارزیابی و جمع‌آوری اطلاعات هستند.

محمدی در ادامه افزود: این اطلاعات پایش و به مراجع ذیربط از جمله ستاد مدیریت بحران استان به منظور بررسی پرداخت تسهیلات خسارت ارجاع می‌گردد.

فرماندار اِوز در ادامه اضافه کرد: از شب وقوع زمین لرزه اردوگاه اضطراری در شهر اوز ایجاد گردیده و پذیرای افراد فاقد سرپناه بودیم.

پایش خانه‌به‌خانه مناطق آسیب دیده از زلزله در حال انجام است

وی در خصوص میزان خسارات وارده به شهرستان گفت: بر اساس ارزیابی‌های اولیه، مشخص شد، حدود ۳۰۰ منزل مسکونی که برخی تا حدود ۸۰ درصد آسیب دیده‌اند و تعداد قابل توجهی فاقد شرایط ایمن برای سکونت می باشند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان اِوز در پایان اظهار کرد: خوشبختانه تلفات انسانی نداشتیم و تنها ۱۶ مصدوم ناشی از خروج از ساختمان، به مراکز درمانی مراجعه نموده‌اند که به صورت سرپایی درمان و مرخص گردیده‌اند.

انتهای پیام/224224

نظر شما