شناسهٔ خبر: 61973296 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لحظه شماری ۲ بازیکن ایران برای بازی فردا (عکس)

آ ا ک آتن با دو بازیکن ایرانی خود به استقبال دیدار با آنتورپ بلژیک می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ ا ک آتن که شنبه شب این هفته در حضور کامل احسان حاج‌صفی و نیمکت‌نشینی میلاد محمدی موفق به کسب پیروزی ۴ بر ۳ (در مجموع دو بازی) مقابل دینامو زاگرب کرواسی و یاران صادق محرمی شد، فردا شب باید در دیدار مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان مسابقه حساسی را برابر رویال آنتورپ بلژیک برگزار کند.

آ ا ک یونان که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۲:۳۰ فردا سه‌شنبه (به وقت ایران) در ورزشگاه بوسویل به مصاف رویال آنتورپ بلژیک خواهد رفت تا یکی از مسابقات دور رفت مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند.

1913282

یاران حاج‌صفی و محمدی که در فصل گذشته به قهرمانی در سوپر لیگ و جام حذفی یونان رسیدند، مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را به زحمت و در یک مسابقه سخت مقابل دینامو زاگرب کرواسی با موفقیت پشت سر گذاشتند، اما بدون شک فردا شب نیز یک جدال دشوار دیگر پیش روی خود می‌بینند.

سرمربی تیم فوتبال آ ا ک آتن در آستانه دیدار خارج از خانه مقابل رویال آنتورپ بلژیک فهرست بازیکنان خود را اعلام کرد که مثل همیشه نام احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در این جمع دیده می‌شود که احتمال بازی کاپیتان تیم ملی ایران در این مسابقه وجود دارد.

نظر شما