شناسهٔ خبر: 61952612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

اینتر ریسک نمی‌کند: مذاکره با عربستان ممنوع!

برخی رسانه‌ها در ایتالیا مدعی‌اند باشگاه اینتر مانع مذاکره الاهلی عربستان با هاکان چال هان‌ اوغلو شده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در ایتالیا کالچیو مرکاتو مدعی است مدیران اینتر به این ستاره ترک اعلام کرده‌اند که حق مذاکره با باشگاه عربستانی الاهلی را ندارد. بعد از انتشار این گزارش، گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد ادعای کالچیو مرکاتو دقیق نیست و با وجود پیشنهاد مالی جالب‌توجه باشگاه الاهلی این چالهان‌اوغلو است که هیچ تمایلی برای ترک اینتر ندارد.

عربستانولخرجی نجومی باشگاه‌های عربستانی در تابستان امسال باعث شده حتی بزرگترین باشگاه‌های اروپایی در کمتر از دو هفته مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات نگران از دست دادن ستاره‌های خود باشند. نایب‌قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ هم از این قاعده مستثنی نیست.

پنجره نقل و انتقالات عربستان در ماه سپتامبر و بعد از اروپا بسته می‌شود و این باعث شده باشگاه‌هایی مثل اینتر بیشتر نگران ستاره‌های خود باشند. در گزارش کالچیو مرکاتو اشاره شده که نراتزوری، کاپیتان تیم ملی ترکیه، هاکان چالهان‌اوغلو، را یکی از ستاره‌های اصلی‌اش می‌داند و به هیچ وجه حاضر به از دست دادن او نیست. به همین خاطر بعد از انتشار اخباری مبنی بر پیشنهاد بزرگ الاهلی به هاکان، مدیران نراتزوری به او خبر دادند که مذاکره‌اش با این باشگاه عربستانی ممنوع است.

اینتراینتر پیش از این طعم از دست دادن ستاره‌هایش با انتقال آنها به عربستان را چشید و مارسلو بروزوویچ امسال راهی النصر شد. اما بروزوویچ در اوایل تابستان به پیشنهاد النصر پاسخ مثبت داد و اینتر زمان کافی برای پیدا کردن جانشین او را داشت. داویده فراتزی به همین علت توسط نراتزوری جذب شد. اینتر از این می‌ترسد که با از دست دادن هاکان در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمان کافی برای جذب جانشینی برای او نداشته باشد.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما