شناسهٔ خبر: 61908656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

کشتی فرنگی جوانان – اردن | 5 نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

صاحب‌خبر -

شفقنا – هدایتی، محسن نژاد، احمدی وفا، عبدولی و چوبانی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند .

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات نوبت صبح هر پنج نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم علی احمدی وفا در دور اول با نتیجه 8 بر صفر لوکاس بنزینگ از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 5 از سد دنیس فلورین میهای دارنده مدال برنز بزرگسالان اروپا از رومانی گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 11 بر صفر مقابل زاخاری سیلویس از آمریکا به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احمدی وفا در این مرحله به مصاف فرید سادیخلی از آذربایجان می رود.

در وزن 63 کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ساندیپ از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر حسین الدین اولیمبویف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ویتالی اریومنکو از مولداوی با نتیجه 5 بر 1 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محسن نژاد در این مرحله با کومی ساوادا از ژاپن کشتی می گیرد.

در وزن 77 کیلوگرم علیرضا عبدولی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر دیپاک پونیا از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مقابل ابراهیم تابایف از بلژیک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این دیدار با تورنیکه میکلادزه از گرجستان مبارزه می کند.

در وزن 87 کیلوگرم ابوالفضل چوبانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر لوایلو ایوانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 7 بر 1 مقابل ویات وولکر از آمریکا پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. چوبانی در این دیدار به مصاف ویگن نازاریان از ارمنستان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم فردین هدایتی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل آرامایس هاروتونیان از ارمنستان به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر طالیپ جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. هدایتی در این مرحله با فکری محمد عیسی از مصر مبارزه می کند.

نظر شما